کد خبر: ۳۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱

ارائه جدیدترین روشهای جراحی روده

محور این گردهمایی، بررسی بیماریهای التهابی روده است و در خصوص درمانهای دارویی، مباحث علمی مربوطه و روشهای جراحی این بیماری، کارگاه های آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس ششمین کنگره بین‌المللی سالانه کولورکتال دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه گفت: این کنگره از اول اردیبهشت ماه به مدت دو روز در سالنهای صدرا و سینای شیراز برگزار می‌شود که در نخستین روز آن، روشهای جدید اعمال جراحی به صورت عملی برای جراحان عمومی، در بیمارستان شهید فقیهی شیراز ارائه می شود.

دکتر احمد ایزدپناه افزود: محور این گردهمایی، بررسی بیماریهای التهابی روده است و در خصوص درمانهای دارویی، مباحث علمی مربوطه و روشهای جراحی این بیماری، کارگاه های آموزشی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جدیدترین مباحث علمی و روشهای تشخیصی، درمانی و جراحی در زمینه بیماریهای التهابی روده از اهداف عمده کنگره می‌باشد.

دکتر ایزدپناه بیان کرد: ششمین کنگره بیمار های روده ای با حضور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، دانشمندان و متخصصان صاحب نظر و 30 مهمان خارجی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کنگره حدود 20 سخنرانی و بحث‌های گروهی طی دو روز به منظور ارائه تازه های علمی مربوطه ارایه می‌شود.

ایزدپناه همچنین از برگزاری مباحث مربوط به پرستاری و سه کارگاه آموزشی دیگر در این کنگره خبر داد.

متخصصان جراحی عمومی، داخلی، گوارش، کودکان و پزشکان عمومی و همچنین دانشجویان پزشکی عمومی می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان