کد خبر: ۳۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱

شيرين کاري جديد شيرين عبادي

جواد توسليان همسر شيرين عبادي در اواخر سال گذشته ، در حالي کشور را به مقصد کانادا و آمريکا ترک نمود که شيرين عبادي تلاش هاي زيادي براي منصرف نمودن او از سفر به خارج از کشور به عمل آورده بود.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران ،يکي از اقوام نزديک جواد توسليان در حاليکه از زورگويي هاي شيرين عبادي نسبت به همسرش بشدت خشمگين بود ، طي تماسي با يکي از خبرنگاران ما اظهار داشت: از آنجا که پيش از اين خانم عبادي در محافل مختلف فتنه گران و ضد انقلاب و در ديدار با بسياري از ديپلمات هاي اروپايي و آمريکايي ،‌شوهرش را ممنوع الخروج و گروگان دولت ايران معرفي کرده بود ، لذا خروج توسليان از کشور موجب آشکار شدن دروغ بزرگ عبادي مي گرديد.

نامبرده افزوده است : شيرين عبادي پس از چند بار نهي جدي همسرش از سفر به خارج ، وقتي به نتيجه نمي رسد ، از فرزندانش براي منصرف کردن آقاي توسليان کمک مي گيرد و در مرحله بعدي به تعدادي از بستگان متوسل مي شود. اما وقتي که بطور غيرمنتظره اي از حضور توسليان در خارج مطلع مي شود ، بشدت برآشفته شده و ضمن پرخاش و فحاشي هاي رکيک به همسرش از او مي خواهد که لااقل به لندن نرود و هرچه سريعتر به ايران بازگردد. اين درحالي است که آقاي توسليان قصد داشته به ديدار برادرش برود ( برادري که مدت هاست ساکن لندن است و سالهاست که او را نديده).

شايان ذکر است که شيرين عبادي از مقطع فتنه 88 لندن نشين شده و نگران است که رفت و آمدهاي آزادانه همسرش به لندن ، او را نزد ديگر عوامل ضد انقلاب زير سوال ببرد.
اين عضو خانواده توسليان اضافه کرد که اگر شيرين عبادي همچنان از رفتن توسليان به لندن ممانعت به عمل بياورد يا اگر اين اظهارات را تکذيب کند ، اطلاعات ديگري در مورد او را افشا خواهد کرد.

نظرات بینندگان