کد خبر: ۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازدید سرزده از سه بازارچه محلی حاشیه شیراز

فرماندار شهرستان شیراز از بازارچه معروف به بازار شیطان شیراز به همراه برخی مسئولان محلی و انتظامی بازدید کرد.

فارس، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید خود از بازار موتور سیکلت و خودرو فروشان شیراز و بازارچه معروف به بازار شیطان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شیراز شهری با پیشینه تاریخی و مذهبی غنی اسلامی و سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، از جاذبیت‌های بسیاری برخوردار است که همین امر باعث شده که نه تنها در ایام نوروز بلکه در طول ایام سال نیز پذیرای زائران و گردشگران بسیاری باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: در کنار جاذبه‌های بسیار موجود، در برخی نقاط حاشیه‌ای شهر شاهد برخی نابسامانی‌ها و معضلاتی هستیم که شایسته این شهر مقدس نیست.

وی با اشاره به بازدید خود از بازار معروف به بازار شیطان این شهر تصریح کرد: برخی از اعمال و کارهای این بازار در شأن مردم شهر مقدس شیراز و همچنین یک بازار اسلامی نیست و در این راستا به دنبال اقدامی جدی برای رفع مشکلات موجود و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از وجود چنین مکانی با ساماندهی و قانونمند کردن فعالیت آنان هستیم.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه مخالف فعالیت‌های بازارچه‌های محلی قانونمند و ساماندهی شده نیستیم، ابراز داشت: با تعامل موجود بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و دستگاه‌ قضایی و همچنین شورای تامین این استان و همکاری مردم، با ارائه راهکارهای مناسب در راستای ساماندهی بازارچه‌های محلی غیر قانونی گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/20

 

نظرات بینندگان