کد خبر: ۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

نسخه نابودی وهابیت زنده نگاه داشتن یاد فاطمه (س)است

سید محمد النور الزاکیه کارشناس ادیان تطبیقی اهل سودان که به تازگی به مذهب تشیع گرویده است در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تاکید بر کامل بودن دین اسلام در بین تمامی ادیان ولزوم گسترش فرهنگ اسلامی پیروزی نهایی در جنبش بیداری اسلامی را فاطمی شدن حرکت ها دانست.

این کارشناس تونسی اهل تشیع بیداری اسلامی در کشورهای عربی را نشات گرفته از قیام حسینی دانست وگفت: برای رسیدن به نتیجه نهایی و رسیدن به مقصود نهایی بیداری اسلامی باید به سمت فاطمی شدن وتاصی از فرهنگ فاطمی حرکت کند.

الزاکیه که طلبه موسسه جامعه‌المصطفی قم است یادآور شد: امام خمینی (ره) با پرچم علوی و فاطمی نور انقلاب اسلامی را به دنیا صادر و گوشه‌های مرده از دنیا را زنده کرد و امروز ایران اسلامی قبله‌گاه تمام آزادگان است.

وی با اشاره به وهابیت علیه دین گفت: آن روزی که امت اسلامی فاطمیه را مانند عاشورا زنده نگه دارد روز عزا و پیچیدن نسخه وهابیت و حامیانشان است.

این پژوهشگر جهان اسلام با تاکید بر حرکت در مسیر فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه(س) بزرگترین بانوی اسلام است و تبلیغ فاطمه(س) باید در عمل باشد.

الزاکیه بصیرت را از مهم‌ترین ویژگی‌های فاطمه زهرا (س) برشمرد و اظهار داشت: پیرو واقعی فاطمه(س) باید اهل بصیرت، آگاهی و ولایتمداری باشد.

وی اذعان داشت: همایش بزرگداشت فاطمیون امروز با شکوه بسیار خوبی برگزار شده و امیدوار هستیم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/20

نظرات بینندگان