کد خبر: ۳۰۲۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

درصورت عدم مبارزه با بدحجابی شخصا وارد میشوم

حجت‌الاسلام محمد خرسند گفت: چنانچه نیروی انتظامی، بسیج و دادگستری به این مهم توجهی نداشته باشند به شخصه با کمک مردم متدین وارد عمل می‌شویم.

به گزارش شیرازه حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: در بر خورد با عوامل بدحجابی در کشور هیچ متولی وجود ندارد و همین امر باعث شده که برخی با شکل و ظاهری نامناسب در درون شهر به راحتی آمد و شد داشته باشند.

وی افزود: نیروی خدوم انتظامی در بحث امنیت جامعه و در برخورد با مسائل خلاف اخلاق به ویژه بدحجابی باید دقت بیشتری داشته باشد تا مردم احساس امنیت کنند.

امام جمعه کازرون از رواج بدحجابی در برخی از مراکز فرهنگی به ویژه در زبانکده‌ها، عروسی‌ها، پاساژ و مغازه‌ها انتقاد و بیان کرد: چنانچه نیروی انتظامی، بسیج و دادگستری به این مهم توجهی نداشته باشند به شخصه با کمک مردم متدین وارد عمل می‌شویم.

خرسند در ادامه به  تفکیک مرد و زن در دانشگاه‌ها به ویژه در دانشگاه‌های دولتی را متذکر شد و همچنین ترویج موسیقی بیش از اندازه توسط زنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بی‌مورد بیان کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای زدودن زنگار از دل‌ها و آشنایی بیشتر با مظلومیت تاریخی حضرت فاطمه (س) عنوان کرد و گفت: فاطمه ناموس شیعه است و به احترام آن بزرگوار این چند روز شهر و دیار، کوچه و محله، ادارات و مراکز آموزشی باید سیاه‌پوش باشند و دسته‌های عزاداری راه‌اندازی شوند.

وی از بسیاری از آداب و رسوم جاهلی و غیر اسلامی و سخت‌گیری‌های بیش از اندازه خانواده‌ها از جمله بستن مهریه‌های سنگین در امر ازدواج جوانان انتقاد و خاطرنشان کرد: همین امر باعث شده است تا آمار طلاق و گناه و  معصیت خودش را بیشتر در جامعه نشان دهد که در این راستا مردم متدین باید سادگی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه ( س) را الگوی خود قرار دهند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
0
درود بر امام جمعه محبوب و ولايتمدار حاج آقا خرسند