کد خبر: ۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

افراد خالص‌تر را به عنوان یاران رهبری به مجلس بفرستیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) در همایش روحانیون و طلاب حامی جبهه پایداری که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سنت‌های الهی که روایات و آیات فراوان با تعابیر مختلف بر آن تأکید کرده است این بوده که اگر کسانی با نیت خالص برای تقویت دین خدا قدم بردارند خداوند پشتیبان حرکت‌های آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاری که برای خدا باشد قطعا با پیروزی همراه است، تصریح کرد: در دفاع مقدس و نهضت اسلامی ملت ما به رغم همه تلاش‌های غرب و شرق خداوند به میدان آمد و قدرت الهی همه  طراحی‌های آنها را نقش بر آب کرد، جریان طبس نشان داد که اگر غافل باشیم اما راه را درست برویم خداوند خود صحنه‌گردان صحنه خواهد شد.

وی بر همین اساس به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و اضافه کرد: این سخن رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات که الهام الهی بود هم بسیار قابل توجه است که همه از این موضوع شگفت زده شدند که چگونه در شرایط فعلی مردم با این حجم گسترده در دفاع از نظام به میدان آمدند.

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: در این انتخابات گروهی که اکثر آنها شناخته شده نبودند در برابر افرادی که 30 سال در صحنه بودند و تشکیلات داشتند و از اتحاد و همبستگی برخوردار بودند قرار گرفتند اما دست خدا اگر بخواهد امری را محقق کند نیاز به این چیزها ندارد.

قائم‌مقام موسسه امام‌خمینی(ره) گفت: در برابر تمام تلاش‌ها و تخریب‌های موجود نگرانی وجود ندارد، اگر دست خداوند را در همه اتفاقات ببینیم ،عامل معنوی صحنه گردان است.

وی بر همین اساس به موضوعی که در انتخابات مرحله دوم پیش آمد که بسیاری از دوستان برآشفته شدند  اشاره کرد و گفت:‌ علامه مصباح فرمودند کاری نداشته باشید همه کارها دست خداوند است؛ از این رو اگر اتکا به خداوند باشد بهترین برنامه‌ریزی‌ها صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رجبی افزود: کسانی باید در مسند حضور داشته باشند که به محض اینکه احساس کردند مسیر رهبری چیست به میدان بیایند و حتی خود قبل از اینکه رهبری بگویند موارد را تشخیص دهند.

وی تصریح کرد: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا نقش عظیم رهبری در عمق جان مردم نهادینه شود و باید دانست؛ در حال حاضر نیاز به کسانی داریم که خلوص کامل داشته باشند؛ باید جامعه را بصیرت دهیم و هرکسی که به رهبر ی نظام نزدیک‌تر است انتخاب کنیم . 

وی با بیان اینکه در دوران اصلاحات و جریان فتنه یک عده ساکت بودند،‌اظهار داشت:‌ این در حالی بود که وظیفه افراد روشن بود و مقام معظم رهبری نیز حجت‌ را تمام کرده بودند؛ از این رو الان نیاز به کسانی است که خلوص کامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام رجبی در پایان گفت که ما وظیفه داریم افراد خالص‌تر را به عنوان یاران رهبری به مجلس بفرستیم تا خدایی ناکرده روزی نرسد که رهبری بخواهند طرحی را اجرا کنند اما یاران مخلص نداشته باشند.

انتهای پیام/80

نظرات بینندگان