کد خبر: ۳۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

پزشکانی که تاکسی می‌خرند!

برخی از پزشکان و کارمندان برای سهولت در رفت و آمد به مرکز شهر، اقدام به خرید تاکسی کرده و از آن استفاده کاملا شخصی و بدون هرگونه خدمات‌دهی به مردم می‌کنند.

شیرازه - یکی از اعضای شورای شهر شیراز چند روز قبل به نکته‌ای اشاره کرده بود که واقعا جای تامل بسیار دارد و باید مسئولین امر برای آن راهکاری بیاندیشند.

خانی به روزنامه خبر جنوب گفته بود که برخی از پزشکان و کارمندان برای سهولت در رفت و آمد به مرکز شهر، اقدام به خرید تاکسی کرده و از آن استفاده کاملا شخصی و بدون هرگونه خدمات‌دهی به مردم می‌کنند. این مساله اگرچه نظارت بیش از پیش سازمان تاکسیرانی بر رانندگان تاکسی‌های شهری را می طلبد اما این مساله را نیز در بطن خود دارد که چرا باید برخی افراد مرفه دست به چنین کاری بزنند؟ غیر از این است که مشکل ترافیک موجب چنین اقدامی می شود؟

معضل ترافیک در شیراز اگرچه سال‌ها است که وجود دارد و در برخی برهه‌های زمانی خیابان‌های شیراز به محلی برای تست کردن راهکارهای کاهش ترافیک تبدیل شده بودند و نتیجه چندانی نیز کسب نمی‌شد، اما این بار شهرداری و شورای شهر مصمم است تا با اجرای طرح محدوده ترافیکی و با بهره گیری از طرح زوج و فرد بودن پلاک ماشین‌ها، این معضل دیرین شهری را حل کند.

اما رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هم‌چنان مصر است که باید در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

برخی از کارشناسان معتقدند که رشد قارچ گونه مجتمع‌های تجاری در شیراز و تمرکز آن ها در مرکز این کلان شهر، موجب شده است تا این قسمت از شهر اصلی ترین محل خرید مایحتاج مردم شود و این مسئله تاثیر بسزایی بر افزایش ترافیک و ناکارامدی طرح‌های ترافیکی گذاشته است.

برچسب ها: شیراز ، تاکسی ، پزشک
نظرات بینندگان