کد خبر: ۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

توهم همچون سرطان در جان اپوزيسيون افتاده است

سايت گويانيوز با انتشار مقاله اي به انواع توهم در ميان اپوزيسيون جمهوري اسلامي پرداخت.

«م ن» كه خود را سكولار سبز ناميده درباره عوامل فرهنگي، سياسي، اخلاقي و رواني زمين گير شدن اپوزيسيون جمهوري اسلامي با متوهم خواندن اين اپوزيسيون نوشته است: از ابتداي پيروزي انقلاب گروه هاي مختلف از جمله حزب توده، ملي مذهبي ها و ليبرال ها و نيز مجاهدين خلق[منافقين] گمان مي كردند كه نظام نوپا با آنان كنار خواهد آمد و به عبارت بهتر به آنان باج خواهد داد.
وي در ادامه نوشته خود با عنوان اپوزيسيون متوهم با اعلام اين كه توهم از گروه هاي مورد اشاره از جمله حزب توده، ملي مذهبي ها و مجاهدين خلق[منافقين] به چپ ها و اصلاح طلبان دهه 70 تسري پيدا كرد نوشت:
جريان هاي سياسي و فرهنگي، و شخصيت ها و چهره هاي سياسي و فرهنگي اصلاح طلب اپوزيسيون خارج كشور نيز طي سه دهه گذشته عكس برگردان آنچه كه در داخل كشور وجود داشت و مي گذشت بوده اند. اصلاح طلبان حكومتي در هجرت به دليل موج مهاجرت روزنامه نگاران و متفكرانشان به خارج از كشور، كمك هاي مالي و تبليغاتي از سوي منابع اروپايي و آمريكايي، و پشتيباني جمهوري خواهان و سكولارهاي اصلاح طلب با قدرت و تواني بيش از پيش به راه خود ادامه داده اند.
گويا نيوز در ادامه توهم اپوزيسيون نسبت به قدرت و توان خود را نوع دوم توهمي دانست كه ضد انقلاب خارج نشين به آن مبتلاست و با اعلام اين كه كمك هاي ميليون ها دلاري آمريكا، هلند، انگليس و... به اپوزيسيون در توهم خودبزرگ پنداري آنان نقش مهمي ايفا مي كند نوشت:
توهم نسبت به توانايي و جايگاه اپوزيسيون سبب شده است اصلاح طلبان حكومتي در خارج از كشور، كه بيشترين شان تيپاخوردگان از بساط قدرت اند، بپندارند حتي مي توانند از اين سوي مرز حكومتي اسلامي اصلاح كنند. فيل هوا كردن با حجره هايي مثل «اتاق فكر»، «شورا»ي زيرزميني و نيمه مجهول الهويه و مجهول المكان «شوراي هماهنگي راه سبز اميد»، و صدور فرمان هاي حمله و محاصره و عقب نشيني مدني و غيرمدني حكومت اسلامي به اپوزيسيون داخل كشور با «اسب تروا» و ذوالجناح و يا از طريق «اسكايپ هاي مستقر در واشنگتن دي.سي» و «صداي آمريكا» و... از وخامت حال اين عزيزان خبر دارد.
توانايي مالي، تبليغاتي و رسانه اي اين بخش از «اپوزيسيون» كه با كمك هاي بشردوستانه(!) ميليون ها دلاري كشورهايي مثل آمريكا، هلند، انگليس، سوئد و... تحقق يافته، متاسفانه بر تداوم و تشديد اين توهم افزوده است. اين جريان دسته اي از جمهوري خواهان و ديگر سكولارها را نيز به دنبال خويش كشانده است تا با اين كار علاوه بر مخدوش كردن هرچه بيشتر مرزهاي ميان «پوزيسيون» و «اپوزيسيون» به مسخ جمهوري خواهي و سكولاريسم نيز مشغول باشد. اين عزيزان كه ناهار بازار ديروزشان «اتاق فكر» و پند و اندرز به ولي فقيه و شركت شان در معركه «انتخابات» بود و تحريم كنندگان را لعن و نفرين مي كردند امروز مهار گسيخته به دنبال تحريم انتخابات و پهن كردن بساط معركه اي ديگر به نام «انتخابات آزاد» زير سايه حكومت اسلامي اند.
گفتني است بعد از شكست همراه با رسوايي فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 گروه هاي اپوزيسيون همه توان خود را- كه چيزي بيشتر از وبلاگ نويسي نيست- به درگيري و فحاشي عليه يكديگر اختصاص داده اند.

انتهای پیام/20

برچسب ها: توهم ، اپوزیسیون
نظرات بینندگان