کد خبر: ۳۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگزاری کرسی آزاداندیشی در کازرون

نخستین کرسی آزاداندیشی حجاب و عفاف به همت بسیج دانشجویی کازرون در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با موضوع «مگه فرق میکنه چی بپوشم» برگزار شد.

نخستین کرسی آزاداندیشی حجاب و عفاف به همت بسیج دانشجویی کازرون بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با موضوع «مگه فرق میکنه چی بپوشم» برگزار شد.

محمد طیب‌زاده به عنوان مجری داور کرسی با قرائت آیین‌نامه داخلی کرسی آغازگر این برنامه بود و حجت‌الاسلام محمد آیت به عنوان کارشناس داور به طرح موضوع پرداخت.

در ادامه این برنامه چهار دانشجوی منتقد و چهار دانشجوی موافق به اظهارنظر پرداختند و سپس کارشناس داور برنامه به شبهات مطرح شده پاسخ داد و مباحث مطرح شده را جمع‌بندی کرد.

در پایان برنامه به 28 نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی پرنیان که با محوریت حجاب و عفاف بود، جوایزی اهدا شد.

در حاشیه این برنامه مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون گفت: استقبال پرشور بیش از 700 نفر از دانشجویان از این کرسی حاکی از  ضرورت برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در دانشگاه‌ها است.

شهرام افشاریان افزود: تریبون آزاد به دانشجو دادن در یک فضای علمی برای ارائه نظراتش به صورت آزادانه و همچنین رسیدن به پرسش‌های پاسخ نداده‌اش و فضای هیجانی به دور از احساسی فکر کردن و سخن گفتن از ویژگی‌های این کرسی آزاداندیشی بود.

وی بیان داشت: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در این برنامه از دانشجویان، کیفیت و نحوه برگزاری این کرسی مورد رضایت حداکثری قرار گرفت.

افشاریان تصریح کرد: قصد داریم برای تداوم این بحث در هر نیم‌سال تحصیلی این موضوع را در کرسی آزاداندیشی دنبال کنیم.

به گزارش فارس، مسابقه کتابخوانی از کتاب پرنیان با محوریت حجاب و عفاف با استقبال نزدیک به 800 نفر از دانشجویان مراکز آموزش عالی کازرون و آزمون این مسابقه به صورت کتبی و در یک زمان ویژه در تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان