کد خبر: ۳۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

فاصله لار ـ زرین دشت 60 کیلومتر کوتاه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: با بهره‌برداری از محور دهکویه ـ گلکویه، فاصله لار ـ زرین دشت 60 کیلومتر کاهش می‌یابد. 

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن فدایی در بازدید از این پروژه اظهار داشت: این محور به طول 45 کیلومتر بوده که 15 کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و ساخت 37 پل دو تا پنج متری در این محور پیش‌بینی شده که از این تعداد 23 پل به بهره‌برداری رسیده، پنج پل در حال ساخت است و امیدواریم 9 پل باقی‌مانده نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان افزود: پنج کیلومتر ابتدایی مسیر به بهره‌برداری رسیده و چهار کیلومتر در حال بهسازی و مناقصه قطعه پایانی آن به طول شش کیلومتر آماده است و امیدواریم با احداث این محور فاصله شهرستان‌های لارستان - زرین دشت حدود60 کیلومتر کاهش یابد.

این مسئول ادامه داد: بهسازی این محور باعث سهولت در رفت و آمد، صرفه‌جویی چشم‌گیر در مصرف سوخت وسایل نقلیه، صرفه‌جویی در وقت و ارتباط بیشتر مردم این دو شهرستان می‌شود.

فدایی با اعلام رضایت از روند اجرایی و پیشرفت این پروژه اضافه کرد: تلاش این اداره کل تسریع در عملیات اجرایی پروژه با رعایت استاندارد، ایمنی و به کارگیری نیروهای فنی و پیمانکاران دارای صلاحیت و به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریع‌تر آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همچنین گفت: بازدید مکرر و مداوم از کل پروژه‌های این حوزه استحفاظی را جزو برنامه‌های کاری خود قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/20

برچسب ها: لار ، زرین دشت
نظرات بینندگان