کد خبر: ۳۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱

دنیا بداند آفتاب سوم خرداد هنوز غروب نکرده است

جانشین بسیج اساتید فارس گفت:وقتی از سوم خرداد سخن به میان می رود مراد سوم خرداد تاریخی نیست که مراد سوم خرداد انسانی است. سوم خرداد نه یک زمانه صبح تا شب که نمایش آزادی بود. سوم خرداد یک اندیشه و یک مکتب است نه یک اتفاق صرف، دنیا بداند و بشنود که آفتاب سوم خرداد غروب نکرده و خاکریز همان خاکریز است هر چند که اصحاب خاکریز عوض شده اند.

به گزارش شیرازه،ناصرجوکار به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر درجمع اساتید بسیجی آموزشکده شهید باهنرگفت:سالگرد سوم خرداد را جا دارد خطاب به همه ملل آزاده دنیا تبریک و به همه اقطاب سرمایه داری عالم تسلیت گفت.چرا که کمتر کسی فکر می کرد این فرهنگ روزی این چنین ابعاد جهانی به خود گیرد. آزادی خرمشهر نه یک پروژه نظامی صرف که یک پروژه عبادی سیاسی بود. چرا که صدای آزادسازی خرمشهر از منافذ و مجاری تاریخ عبور کرد و به گوش همه ملل آزاده دنیا رسید.

جانشین بسیج اساتید فارس اظهارداشت:جهان سرمایه داری و رژیم کودک کش صهیونیسم بسیار کوشید که حافظه تاریخی سایر ملل را بتراشد تا جنگ تحمیلی را نوعی در گیری قبیله ای میان عرب و عجم بدانند؛ آنگاه که موفق به عملیاتی کردن این افکار شوم نشود در صدد برآمد با خلق پارازیت هایی روی شخصیت امام خمینی (ره) گوش ملل مسلمان جهان را با صدای آن مرد خدا ناآشنا کند.

جوکارافزود: امروزه هر انقلاب آزادی خواهانه ای در دنیا رخ داده به برکت مجاهدت خون شهیدان و نام معمار کبیر انقلاب بوده است. بدون شک اگر تاریخ بخل عمدی ویا سهوی به خرج نمی داد وتوتالتیاریسم رسانه؛انحصار جهانی چشم ها و گوش ها را در پی نداشت سایر ملل بیش ازپیش با فرهنگ سوم خرداد آشنا می شدند.

 

ناصرجوکاربیان کرد: تمام اندیشه های ازادی خواهانه در دنیای امروز سایه های مضاعف اندیشه سوم خرداد است. لذا دولتمردانی که بت پرستی را در شمایل خدا پرستی عرضه می کنند بدانند که اندیشه سوم خرداد به سراغ ملت های آنان نیز خواهد آمد. در این روز کسانی همه هستی خود را شط سرخ شهادت ریخته تا این روز را فراتاریخی کنند. به خدا سوگند اینان کسانی بودند که در کربلا حاضر بودند نه مجازا که حضوری حقیقی داشتند. امروز نیز فهرست شهدای عاشورا همچنان مفتوح است؛ چرا که ایمان سد زمان و مکان را در هم می شکند.

 

وی خاطرنشان کرد:سوم خرداد خون سیاه در رگ های جامعه زدود و خون سرخ بران تراوید. لذا این روز مبارک نه متعلق به ملت ما که متعلق به همه ملل آزاده دنیاست. این روز؛روز امام راحل است که در راس فهرست ذی الحقوق همه ماست. این روز؛ روز 300 هزار سرباز شهید و صدیق امام راحل است که خون پاک آنان ضامن استمرار و بقای نظام توحیدی و ولایی گردید؛ و در یک جمله این روز؛ روز خداست.

نظرات بینندگان