کد خبر: ۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

وضعیت حجاب نگران کننده است، مسؤولان هوشیار باشند

آیت‌الله نوری همدانی از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور انتقاد کرد و با ابراز نگرانی از این مساله،‌ به مسؤولان هشدار داد مراقب این موضوع باشند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، از رواج بدحجابی در جامعه به شدت انتقاد کرد.

آیت‌الله نوری همدانی حجاب و عفاف را از مهم‌ترین موضوعات دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: فضای جامعه باید به گونه‌ای باشد که ارزش‌های اسلامی و دینی در آن حکمفرما باشد.

این مرجع تقلید از بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد و با یادآوری پیامدهای ناگوار غفلت از این اصل، ابراز داشت: وضعیت حجاب نگران کننده است و ما به مسؤولان هشدار می دهیم مراقب این مساله باشند.

آیت‌الله نوری همدانی از بی توجهی برخی از مسؤولان به این موضوع مهم ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان که در سطح بالا هم هستند مساله حجاب و عفاف را قلع و قمع کردند.

این استاد برجسته خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود خواستار توجه بیشتر رسانه ملی به اخبار و رویدادهای حوزه علمیه شد و گفت: اخبار مهم حوزه باید در شبکه‌های پر بیننده انعکاس داده شود، اما متاسفانه رسانه ملی این کار را نمی کند.

این مرجع تقلید همچنین از سیاست های ضد اسلامی و استکباری حکام جمهوری آذربایجان انتقاد کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان