کد خبر: ۳۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

اسناد اجارات موقوفات فارس الكترونيكي مي شود

معاون اداره كل اوقاف و امور خيريه استان فارس گفت: از اين پس تنظيم سند اجارات موقوفات استان فارس بصورت الكترونيكي صورت مي پذيرد.

علي اكبر جعفريان در كارگاه آموزشي نحوه تكميل و ورود اطلاعات به سامانه جامع بانك اطلاعات موقوفات استان فارس كه با حضور بيش از 80 نفر از مديران و كارشناسان امور اوقافي استان فارس و شيراز برگزار شد، گفت: در سامانه جامع بانك اطلاعات موقوفات استان فارس، اطلاعات پايه موقوفه، وقف نامه، نيت واقف، تعداد رقبات و تمام مشخصات هر موقوفه وارد مي شود بطوريكه با اتمام ورود اطلاعات، از اين پس صدور سند اجارات موقوفات بصورت الكترونيكي خواهد بود و مستاجرين موقوفات با صرف حداقل زمان مي توانند نسبت به تنظيم سند اجاره و يا تجديد سند اقدام نمايند.

جعفريان افزود: با راه اندازي سامانه جامع بانك اطلاعات موقوفات استان فارس از اين پس اجراي نيت واقفين دقيق تر و با دقت بيشتري صورت مي پذيرد.

وي از خصوصيات بارز اين سامانه را ورود اطلاعات به روز موقوفات استان فارس عنوان كرد و افزود: در سراسر استان فارس هم اكنون فرايند ورود اطلاعات به سامانه در حال انجام است كه بيش از 70درصد آن ثبت شده است.

جعفريان ابراز اميدواري كرد تا سه ماه آینده، تمام اطلاعات 12000موقوفه و قريب به 250هزار رقبه استان فارس بطور كامل در سامانه ثبت شود تا اين اقدام مهم باعث تسهيل در امور مستاجرين و دست اندركاران موقوفات شود.

لازم به ذكر است سامانه جامع بانك اطلاعات موقوفات فارس در سال 89 راه اندازي شد كه هم اكنون در حال بهره برداري مي باشد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان