کد خبر: ۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

اگر فتنه88به هدف خود می رسید ظهور امام زمان100سال به تاخیر می افتاد!

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور شیراز و مدرس حوزه علمیه این شهر گفت: اگر اهداف فتنه 88 محقق می‌شد ظهور بقیة‌الله 100سال دیگر به تاخیر می‌افتاد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،محسن مکارم شیرازی‌ دیروز در گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: در شرایط فعلی که دشمن از تمام روزنه‌ها برای ضربه زدن به اسلام و نظام بهره می‌برد، بزرگترین عبادت حمایت از امامت و ولایت است.

وی با اشاره به لزوم امام‌شناسی در مذهب تشیع افزود: اگر قیام وال استریت و حرکت‌هایی را که در کشورهای عربی و شمال آفریقا شاهد هستیم جهانی و فراگیر شود زمان ظهور نزدیک می‌شود.

مکارم با تاکید بر نامشخص بودن زمان قطعی ظهور، به گفته آیت‌الله بهجت اشاره کرد که بر اساس علائم و مشخصات ظهور حتی به پیرمردان نیز می‌گفتند منتظر باشید ظهور نزدیک است.

وی بیان کرد: زمان فرج مولای عصر و ظهور امام زمان (عج) به خواست خود ما بستگی دارد و اگر زمینه به گونه‌ای شود که مردم رهبران الهی را بخواهند زمان فرج نزدیک شده است.

این استاد دانشگاه و حوزه در این زمینه از بانوان مسیحی گفت که با عشق به رهبری الهی عکس سید حسن نصرالله را بر روی تی‌شرت خود حک می‌کنند.

وی عدالت‌طلبی را امری فطری برشمرد که تمام انسان‌ها حتی اگر مقید به ظواهر دینی نیز نباشند خواستار آن هستند و  افزود: در زمینه فراگیر شدن گفتمان عدالت‌طلبی و رهبری الهی، رسالت ملت ایران بسیار سنگین بوده و لازم است که منتظران با تمام وجود برای مهیا شدن مقدمات فرج تلاش کنند.

نظرات بینندگان