کد خبر: ۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱

هرجا امکاناتی نیاز است همه یادشان به شهرداری می افتد!

فرخ زاده اظهار داشت : هرجا امکاناتی ، پولی ، نیروی انسانی و ... نیاز است همه یادشان به شهرداری می افتد و این لطف دایم ، به یک وظیفه تبدیل شده که تحمل نه شنیدن را از همه گرفته است بطوری که سریع در معرض اتهام قرارش می دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ، محمد فرخ زاده احساس مسئولیت دستگاه های مختلف در زمینه اجرای برنامه های مشارکتی و ملی از قبیل مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را ضروری دانست و اظهار داشت : اگر تمام دستگاه های اجرایی در نشان دادن ارادت خود به ساحت حضرت امام (ره) ، همانند شورای اسلامی و شهرداری شیراز هماهنگ عمل کنند ، نسبت به سالهای قبل وضعیت مطلوبتری خواهد داشت.

وی با اشاره به تصویب 30 میلیون تومان بودجه برای کمک به ستاد ارتحال امام خمینی (ره ) شیراز در سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر شیراز ، گفت : امسال این مبلغ به 35 میلیون تومان افزایش یافته است که برای تامین بخشی از خودروهای اعزامی به مرقد مطهر امام (ره) در اختیار فرمانداری شیراز قرار می گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه در شرایط فعلی تمام دستگاه ها باید سهم خود را برای هرچه بهتر برگار شدن این مشارکت ملی انجام دهند ، خاطرنشان کرد : الان زمان آن نیست که دستگاه های متولی خود را کنار بکشند ، تمام ما ادامه دهندگان راه حضرت امام خمینی (ره) هستیم و باید سهم خود را ادا کنیم.

فرخ زاده با تاکید بر لزوم همدلی دستگاه ها ، تصریح کرد : نکند کسی به واسطه نظرات شخصی ، فضایی را برای تخریب دستگاه ها و افراد که در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم و سایر مناسبت ها در طول سال تلاش می کنند، به وجود آورد.

وی افزود : امروز در استان فارس ، بیش از هر زمان دیگری وفاق و همدلی ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم و به بهترین شکل حراست کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری در حوزه های زیرساختی فرهنگی و اجتماعی است ، خاطرنشان کرد : وظیفه تبلیغات مذهبی بر عهده دستگاه هایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و ... است که انتظار می‌رود این مجموعه ها همانند سابق به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

فرخ زاده با اشاره به آماده شدن سازه ها و زیرساختهای تبلیغات شهری توسط شهرداری ، گفت : دستگاه های دیگر بر اساس شرح وظایف خود باید وظیفه تبلیغات مذهبی و ملی را به خوبی انجام دهند و ما هم در خدمت آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد : نکند به دلیل درعرصه بودن یک دستگاه ، سایر دستگاه ها وظایف خود را در قبال تعهدات به نظام ، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران فراموش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اقدامات شاخص شهرداری شیراز در زمینه تبلیغات شهری ، اظهار داشت : در اجرای کنگره سرداران شهید استان فارس ، انتخابات ، ایام ا... دهه فجر ، معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) در هفته شیراز با رویکرد مکتبی ، طرح سرشماری نفوس و مسکن و ... سنگ تمام گذاشتیم ، هرچند در آن ایام عمده دستگاه ها در این همیاری‌ها ما را همراهی نکردند.

فرخ زاده اظهار داشت : هرجا امکاناتی ، پولی ، نیروی انسانی و ... نیاز است همه یادشان به شهرداری می افتد و این لطف دایم ، به یک وظیفه تبدیل شده که تحمل نه شنیدن را از همه گرفته است بطوری که سریع در معرض اتهام قرارش می دهند.

فرخ زاده به قانون ممنوعیت نصب داربست در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تاییدیه فرمانداری و در راستای حفظ و حراست از منافع شهروندان و بر اساس استفتائات انجام شده از آیات عظام ، نصب داربست ، به جز در موارد خاص و با تایید مراجع ذیصلاح مانند ایام انتخابات ، در سطح شهر مجاز نیست و وجهه قانونی ندارد و وظیفه نظارت بر عهده همکاران خدوم ما در معاونت اجرایی و مناطق است.

وی افزود : برای داشتن شهری سالم باید سعیمان بر این باشد که همه ما پایبند به قانون و توجه بازرسی ناظران بایستیم.

فرخ زاده خاطرنشان کرد : اگر تمام قانون گذاران و ناظران به وظایف خود عمل کنند ، مدیریت واحد شهری، با حفظ منافع تمام دستگاهها شکل می گیرد.

وی از تجهیز اردوگاه روح ا... توسط شهرداری شیراز و برخی دیگر از دستگاه ها برای اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) نیز خبر داد و گفت : در این زمینه آنچه که شایسته زائران باشد را انجام می دهیم و با مشارکت تمامی دستگاه ها بهترین ها را بدرقه زائران می کنیم.

نظرات بینندگان