کد خبر: ۳۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱

هیچ واقعه سیاسی درجهان بدون حضور ایران قابل انجام نیست

داریوش اسماعیلی در یادواره سرداران و شهیدان شهرستان خرامه افزود: هیچ واقعه سیاسی در سطح جهانی قابل انجام نیست مگر آنكه نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن مشاركت داشته باشد.

نماینده مردم شهرستانهای خرامه، سروستان و كوار گفت:بیداری اسلامی همان صدور انقلاب ما در جهان است كه امام راحل همواره بر آن تاكید داشتند و امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی یكی از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) و یادواره شهدا را اعلام وفاداری با امام راحل و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دانست و ادامه داد: اگر یك كار را با تمام وجود و توان به آن معتقد باشیم و انجام دهیم تمام آرمانها و آرزوی شهدا و خواسته های امام راحل را انجام داده ایم و این چیزی جز پیروی از رهبری معظم انقلاب نیست.

اسماعیلی اظهار داشت: دشمن می خواهد مردم را از رهبری دور كند و به نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد نماید كه همه ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا و امام راحل وظیفه داریم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان را سرلوحه كار خود قرار دهیم و با این كار خود تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب نماییم.

نماینده مردم شهرستان های خرامه، سروستان و كوار با اشاره به این كه در وصیت نامه های شهدا به اطاعت از رهبری تاكید شده گفت: ما نمایندگان مجلس با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و در جهت منویات ایشان تلاش خواهیم كرد تا به وظایف قانونی خود به بهترین شكل ممكن عمل نماییم.

فرمانده گردان كمیل كد 225 عاشورا شهرستان خرامه نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران مانند نگینی درخشان تمام دنیا را متوجه خود كرده و قدرتهای شیطانی برای مقابله با این انقلاب به انواع تهدید، تحریم، ترور، ارعاب و كارشكنی دست می زنند.

محمد مهدی خباز گفت: بیداری و تیزبینی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و آگاهی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر انواع هجمه های دشمن باعث شده است كه همواره نقشه های شوم آنها نقش بر آب شود.

او اضافه كرد: بیداری اخیر كشورهای اسلامی منطقه و تاثیر آن در قیام های سرتاسر كشورهای دنیا مولود انقلاب اسلامی است و یقینا دور نیست آن روزی كه این عدالت خواهی و ظلم ستیزی تمام دنیا را فرا گیرد.

وی اظهار داشت: لبیك گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به منویات ایشان، همان لبیك به ندای خمینی كبیر در قیام هایی نظیر 15 خرداد است.

فرمانده گردان كمیل كد 225 عاشورا شهرستان خرامه اضافه كرد: همه ما باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشم تا بتوانیم از كشور و نظام اسلامی خود پاسداری كنیم.

نظرات بینندگان