کد خبر: ۳۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

پیشنهاد آیت‌الله حائری برای حل معضل بیکاری

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شر از بیکاری بهتر است، گفت: آیت‌الله حائری استاد اخلاق دولت پیشنهاد داده بود به افراد بیکار بولدوزر بدهند تا همین طوری خراب کنند و بسازند اما بیکار نباشند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، محمدرضا رحیمی که صبح امروز در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی و تجلیل از هنرمندان این عرصه  در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران سخن می‌گفت، اظهار داشت: در سال 89 استانداران در نشستی مزایای استانهای خود را اعلام کردند و درباره فرصت‌ها و میزان اشتغالزایی در هر استان بحث شد و حدود ایجاد شغل در هر استان مشخص گردید که در نهایت مقرر شد یک میلیون و هزار شغل ایجاد شود اما با همت عزیزان بیش از سقف تعهد ایجاد شغل شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم از فرهنگ و تمدن خود حراست کنیم و روی پای خود بیایستیم باید قوی شویم و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم، اضافه کرد:  الان هم می‌توان با برنامه ریزی دقیق با 5 میلیون تومان اشتغالزایی کرد اما این نیازمند آن است که هر استان برنامه خود را ارایه دهد.

رحیمی با بیان اینکه شر از بیکاری بهتر است و بیکاری هزاران معضل همچون شرارت در پی می‌آورد، گفت: آیت‌الله حائری شیرازی یک بار گفته بود به افراد بیکار بولدوزر بدهید تا همین طور خراب کنند و بسازند اما بیکار نباشند.

نظرات بینندگان