کد خبر: ۳۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

ما كه براي موساد عملگي مي كنيم اصلاح طلب واقعي هستيم

در حالي كه سخنگوي فراكسيون اقليت در مجلس هشتم رويكرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم را اشتباه بزرگ مي داند، يكي از اصلاح طلبان فراري، حاميان حضور در انتخابات را اصلاح طلبان تقلبي عنوان كرد و مدعي شد با وضعيت فعلي صحبت از شركت در انتخابات رياست جمهوري غيرممكن است.

داريوش قنبري گفته است: در شرايط فعلي يكي از مشكلاتي كه اصلاح طلبان براي حضور در عرصه انتخابات دارند، نداشتن تشكيلات منسجم و كارآمدي است تا بتواند نيروهاي فعال و مفيد را جمع كرده و فعاليت كنند.
وي كه نامزد انتخابات مجلس بود اما ناكام ماند درگفت وگو با «اعتدال» ضمن تأكيد بر لزوم شركت در انتخابات رياست جمهوري گفت: رويكرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس اشتباه بزرگي بود و نبايد اين گونه عمل مي شد.
در همين حال حنيف مزروعي پسر رجب علي مزروعي كه پس از فتنه سال 88 از كشور گريخت و در بروكسل به خوش نشيني مشغول است، پيشنهاددهندگان حضور در انتخابات را اصلاح طلبان تقلبي توصيف كرد.
او درباره كلاهبرداري مالي و سياسي خود در بروكسل توضيح نداد اما نوشت: تا تكليف برخي مقوله ها روشن نشود نمي توان درباره شركت در انتخابات صحبت كرد. تا زماني كه مسائلي مانند سرانجام (حقيقت) انتخابات گذشته رياست جمهوري، تكليف كشته شدگان حوادث سه سال اخير، تكليف دستگير شدگان و زندانيان سياسي حوادث پس از انتخابات، و نيز مسئله مهم حصر و حبس سران جنبش سبز (دو نامزد انتخابات پيشين) مشخص و حل و فصل نشود، صحبت از شركت در انتخابات قابل توجيه به نظر نمي رسد. تا زماني كه حاكميت تكليف خود را با نظارت استصوابي و لوازم و شرايط انتخابات آزاد و سالم روشن نكرده و بسياري مسائل ديگر در خصوص انتخابات ادامه دارد، شركت مجدد در انتخابات كوبيدن آهن بر همان سندان سابق است.
وي با بيان اينكه «امروز نيز بار ديگر نياز است تا اصلاح طلبي بازتعريف شود» نوشت: آنان كه حاضرند به هر دري بزنند تا جايي در دل حكومت بازكنند، از اصلاح طلبان اصولگرا [!؟] كه حاضر نيستند به هر بهايي در نمايش انتخابات حاضر شوند، جدا و متمايز مي شوند. در انتخابات مجلس نيز اين صف بندي تا حدي نمايان بود؛ صف اصلاح طلبان تقلبي كه حاضرند با ساز حاكميت برقصند، از آنان كه در انتخابات حاضر نشدند بايد اصلاح طلبان تقلبي را تفكيك كرد.
مزروعي روشن نكرده كه عملگي سرويس هاي جاسوسي آمريكايي و صهيونيستي در ازاي مشتي دلار و يورو، و پيوند با گروهك هاي سلطنت طلب و تروريست چه تناسبي با ادعاي اصلاح طلبي اصولگرايانه مي تواند داشته باشد ضمن اينكه همراهي همين عناصر كلاهبردار (در پوشش شوراي هماهنگي سبز) با سناريوي تحريم انتخابات، باعث 14 درصد افزايش مشاركت به نسبت دو دوره قبلي انتخابات مجلس شد.

انتهای پیام/20

 

نظرات بینندگان