کد خبر: ۳۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

تلاش برای سیاسی نشان دادن تغییر یک مدیر عمرانی

برخی از اعضا شورای شهر شیراز سعی دارند برکناری رجبی بعد از 9 سال از سمت مدیر عاملی قطار شهری شیراز را سیاسی جلوه دهند!

به گزارش شیرازه به نقل از سحاب نیوز  بعد از اینکه در روز پنج شنبه اسداله حاجی زمانی به عنوان مدیر عامل جدید قطار شهری شیراز معرفی شد برخی از اعضا شورای شهر سعی دارند انتصاب حاجی زمانی و برکناری رجبی بعد از 9 سال را سیاسی جلوه دهند.

در همین رابطه پاک فطرت شهردار شیراز روز یکشنبه در جلسه شورای شهر گفت: اينكه چرا يك مدير عوض مي‌شود، چندان جاي بحث ندارد،بايد اجازه داد مديريت استان هم در اين موضوع نظارت بييشتري داشته باشد.
شهردار شيراز گفت: تغيير مدير يك سازمان نه بايد به آن مدير بر بخورد و زياد سخت باشد، نه عضو شوراي شهر را ناراحت كند، حتما دليلي وجود داشته كه قانون‌گزار دوره مديريت را محدود كرده اگرنه آن را نامحدود يا ده ساله و بيست ساله تعيين مي‌كردند.
همچنین اردکانی معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس در روز پنجشنبه گفته بود: تغيير مهندس رجبي به‌هيچ عنوان يك اقدام سياسي نبوده و نبايد هيچ فرد و گروهي آن را سياسي‌كاري بداند.

محسن اردكاني با اشاره به نقل قولي از رجبي مبني براينكه او یکی از مديران غير اصولگرايي است كه مدت هفت سال در دولت اصولگرا خدمت كرده، تصريح كرد: اگر بنا بود به‌دلايل سياسي اين تغيير انجام شود، چرا هفت سال قبل انجام نشد؟

به گزارش سحاب نیوز حاجی زمانی که از سال۷۵ فعالیت‌های عمرانی را در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران آغاز کرده در سال 90-89 به عنوان مدیر نمونه قرار گاه خاتم معرفی می شود.
 
وی که از جانبازان دفاع مقدس می باشد سوابق عمرانی و اجرایی زیادی در استان های مختلف در کارنامه خود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
- مدیر سد هایقر فیروز آباد

- مدیر سد نرگسی کازرون

- مدیر پروژه قطار اقلید به یزد

- مدیر برخی پروژه های عمرانی در استان های خوزستان و خراسان ضوی

نظرات بینندگان