کد خبر: ۳۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

پليس دوبي، پيروزي اسلامگرايان در انتخابات مصر را شوم و فاجعه است

رئيس پليس دوبي، اعلام پيروزي اسلامگرايان در انتخابات مصر را روز شوم فاجعه خواند و به همقطاران خود در رژيم هاي ديكتاتوري تسليت گفت!

به گزارش روزنامه الوفد، ضاحي خلفان تصريح كرده انقلاب مصر با كمك و حمايت ايران محقق شد.
وي در صفحه شخصي خود در تويتر، ضمن تسليت گفتن پيروزي محمد مرسي نوشت: پيروزي اخوان المسلمين را تسليت مي گويم زيرا آنها هيچ خدمتي نكردند. پيشرفت مرسي يعني پسروي مصر. پيروزي اخوان المسلمين روز شوم و فاجعه اي براي مصري ها و اعراب است و حرام است كه براي مرسي فرش قرمز پهن كنيم.
بدنبال اظهارات رئيس پليس دبي به رئيس جمهور منتخب مصر و جماعت اخوان المسلمين، قاهره سفير امارات عربي متحده را به منظور ارائه توضيح احضار كرد.
مقامات امارات آوريل گذشته هفت اسلامگرا را كه در سال 2011 به اتهام ارتباط با «گروه هاي حامي تروريسم» تابعيت آنها را لغو كرده بود بازداشت كردند زيرا آنها از امضاي تعهدنامه و ثبت حضور خود در امارات به عنوان خارجي خودداري كرده بودند.
در همين حال پذيرايي امارات از هواداران حسني مبارك ديكتاتور مخلوع مصر شك و ترديدهايي را در خصوص مواضع جديد ابوظبي در خصوص قاهره برانگيخته است. «احمد شفيق» آخرين نخست وزير حكومت مخلوع مصر پس از شكست در انتخابات رياست جمهوري، از دولت امارات درخواست پناهندگي كرد. بنابر برخي اخبار وي هم اكنون به اتفاق خانواده در ابوظبي بسر مي برد و از سوي شيوخ امارات مورد استقبال قرار گرفته است. «عمر سليمان» رئيس دستگاه اطلاعات رژيم حسني مبارك نيز از ماه ها پيش به امارات گريخته است.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان