کد خبر: ۳۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۱

مشکلات ایجاد شده در بازار مرغ برطرف شود

امام جمعه موقت شیراز ضمن اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در بازار مرغ افزود: مسوولان باید طوری عمل کنند که خوراک مورد نیاز دام که توانایی تولید آن در کشور وجود دارد در حجم وسیعی تولید شود.

امام جمعه موقت شیراز گفت: امروز کشور و ملت بزرگ ایران در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان خود هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: دشمن زمانی که دید از راه تهدید و زور نمی تواند ملت و نظام جمهوری اسلامی را از پا درآورد و وادار به عقب نشینی کند دست به وارد آوردن فشارهای اقتصادی شدیدتر کرد.

وی ادامه داد: ملتی که جنگ تحمیلی هشت ساله را پشت سر گذاشته و بارها و بارها از زیر بار تحریم های دشمنان سربلند بیرون آمده این بار نیز با استقامت و هوشیاری ،تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

او اظهار داشت: ملت ایران ملتی سرزنده، بیدار و آگاه است و می تواند با بهره گیری از تمام توان و استعداد داخلی، کشور را از هرگونه وابستگی بی نیاز کند.

رضوی اردکانی گفت: غربی ها امروز فشارهای اقتصادی بر ملت ایران را تشدید کرده اند و در چنین شریطی باید طوری عمل کنیم که هرگونه نیاز داخلی را از طریق تولید کنندگان داخلی تامین کنیم تا تحریم ها نتواند مشکلی برای کشور و مردم ایجاد کند.

وی ضمن اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در بازار مرغ افزود: مسوولان باید طوری عمل کنند که خوراک مورد نیاز دام که توانایی تولید آن در کشور وجود دارد در حجم وسیعی تولید شود تا در صورت خودداری برخی کشورها از فروش خوراک دام به کشورمان بتوانیم نیاز دامداران را فراهم کنیم.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان گفت: باید تلاش شود تا در این ماه مبارک، اقلام مورد نیاز مردم با قیمت های مناسب و به فراوانی در بازار عرضه شود.

وی از مردم نیز خواست تا از خرید اقلام بیش از حد مورد نیاز خودداری کنند و جلو سوء استفاده سودجویان را بگیرند.

رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده برای اولین بار در کشور در استان فارس گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات حوزه درمان و بیمه رفع شود.

او اضافه کرد: اجرای این طرح قدم مثبتی است که امیدواریم با همکاری مسوولان، پزشکان و مردم به خوبی انجام شود تا مردم دیگر دغدغه درمانی نداشته باشند

نظرات بینندگان