کد خبر: ۳۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

ثبت یک موقوفه جدید در فیروزآباد

یک مورد وقف جدید در شهرستان فیروزآباد با نیت کمک به ایتام به ثبت رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد اظهار داشت: آسیه قائدی از نیک‌اندیشان و بانیان خیر فیروزآباد، اقدام به وقف ششدانگ یک منزل مسکونی به متراژ 484 متر مربع در دهستان هنگام کرده است.

احمد میری افزود: این وقف به ارزش 250 میلیون ریال و با نیت پرداخت هزینه‌های تحصیل و ازدواج ایتام به ثبت رسید.

وی گفت: ثبت وقف‌های جدید در شهرستان فیروزآباد از برکات اطلاع‌رسانی موثر در مورد سنت حسنه وقف و تولید و پخش برنامه تلوزیونی میراث پایدار است.

براساس این گزارش، همچنین با حضور 700 نفر از بسیجیان ادارات فارس، همایش فصلی فرماندهان حوزه 8 ادارات ثامن‌الائمه در آستان مقدس حضرت علی‌ بن حمزه (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس نیز گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گردهمایی فصلی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت به منظور بصیرت‌بخشی نیروها، فعالان بسیجی و خانواده‌های آنها در جوار ضریح مطهر امامزاده جلیل‌القدر حضرت علی‌بن حمزه (ع) شیراز صورت می‌پذیرد.

علی اکبر جعفریان افزود: این همایش به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و دستگاه‌های دولتی و همچنین هماهنگی برای انجام ماموریت‌های محوله انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پایگاه مقاومت بسیج اوقاف فارس که از پایگاه‌های فعال در سطح این استان به شمار می‌رود، در برگزاری برنامه‌های مختلف سیاسی اجتماعی بسیج با حضور احزاب مشارکت می‌کند.

فرمانده پایگاه مقاومت اوقاف فارس گفت: این همایش از ساعت 17 تا 20 چهارشنبه 28 تیرماه جاری در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه‌بن موسی‌الکاظم (ع) برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان