کد خبر: ۳۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱

احداث هزار کیلومتر آزادراه و بزرگراه در فارس

در استان فارس 800 کیلومتر بزرگراه و آزاد راه وجود د ارد که قرار است تا پایان برنامه توسعه هزار کیلومتر دیگر به این آمار اضافه شود

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی فارس در دومین نشست شورای اداری راه و شهرسازی فارس در سال جاری  یادآور کرد: در استان فارس 800 کیلومتر بزرگراه و آزاد راه داریم که قرار است تا پایان برنامه توسعه هزار کیلومتر دیگر به این آمار اضافه کنیم و این رقم را به یک هزار و 800کیلومتر برسانیم.

عشایری گفت: یکی از دلایل به طول انجامیدن پروژه های راه در استان فارس بحث معارضین است که از سرعت پروژه ها تا حد زیادی جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش سالانه 15 درصد تلفات رانندگی اشاره کرد و گفت: همکاری و همدلی با مجموع پلیس راه و ارتباط صمیمی با مردم در کنار حضور 24 ساعته راهداران در جاده ها و حضور پر رنگ تر در تعطیلات از تلفات جاده ای در جاده های استان کاهش می دهد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: استان فارس از نظر خط کشی راه ها، علائم عمودی انتظامی،اخطاری و ... شرایط خوبی نسبت به سایر استانها دارد اما با این حال باز هم باید خط کشی اولویت راهداری باشد و نگاه ویژه ای نسبت به این بخش داشته باشیم.

نظرات بینندگان