کد خبر: ۱۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

آمادگی راهداری فارس برای سفر های نوروزی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: گشت‌های مستمر راهداری و راهدارخانه‌های مهم استان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محسن عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: اجرای برنامه آشکارسازی جاده‌ها در نوروز ۱۴۰۳ با استفاده از پیام‌های ایمنی به‌منظور افزایش فرهنگ ترافیکی و سفرهای ایمن‌تر، استقرار ناوگان در جاده‌ها، آشکارسازی نقاط پرحادثه و گشت‌های مستمر راهداری و پلیس‌راه از تمهیدات مهم برای مهیاشدن برای سفرهای نوروزی است.

وی افزود: آماده‌سازی جاده‌ها متناسب با افزایش سفرها و حداقل آمار وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای، آماده‌سازی راهدارخانه‌های مهم برای پذیرش مسافران، حضور مؤثر و اعتمادبخش در جاده‌ها باهدف ارائه خدمات به مردم و اطلاع‌رسانی صحیح مؤثر و بهنگام به مخاطبان، مهم‌ترین اولویت‌های کاری در ایام نوروز ۱۴۰۳ خواهد بود.

 

آمادگی راهداری فارس برای سفر های نوروزی

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم در ایام نوروز، بخشی در وب‌سایت این مرکز (www.۱۴۱.ir) ایجاد شده که بر اساس آن امکان ثبت شکایات با استفاده از QR code فراهم شده است.

همچنین موضوعاتی مانند انسداد مسیرها، تصادفات و یا خدمات رفاهی فعال در جاده‌ها بر روی نقشه طراحی و ایجاد شده و در وبگاه مرکز مدیریت راه‌ها قابل‌مشاهده است که توصیه می‌شود مسافران قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و حین سفر برای دریافت اطلاعات مفید به وب‌سایت مرکز مدیریت راه‌ها سر بزنند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان