کد خبر: ۳۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

انتقاد شدید امام جمعه ممسنی از مسئولین شهرستان و استان

در حاشیه های مراسم معارفه فرماندار جدید ممسنی که با حضور مسئولین استان از جمله فیروزآبادی معاونت سیاسی امنیتی استان بود شاهد گلایه های امام جمعه شهرستان از وضعیت و محرمیت و توجه نداشتن مسئولین به این منطقه بود.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین،  حجت الاسلام مهدی رحمانی از استاندار و مسئولین خواست تا پاسخگوی فرمان بر زمین مانده رهبری نسبت به شهرستان ممسنی باشند و بیان کرد:

امام جمعه ممسنی گفت: مقام معظم رهبری وارد این شهر که شدند فرمودند چیزی که مرا رنج می دهد محرومیت این منطقه است حال سوال من این است  آیا بعد از سخن آقا تا کنون به تبعیت از آقا و امر ولایت صرف جهت این که آقا فرموده اند من رنج می کشم به خاطر محرومیت این شهر و دولت باید اقدامات جدی و ویژه ای صورت دهد چه کرده اید و چه کار ویژه ای انجام داده اید؟

وی ادامه داد این سئوال من است استاندار جواب بدهد! مسئولین جواب بدهند!

آیا باید اینگونه باشد  در مقام سخن و سخنوری بگویم ما سرباز ولایتیم و در عمل اینگونه ؟!

حجت الاسلام مهدی رحمانی افزود: به من بگو معنی کلمه رنج را تو می فهمی ؟ چه کرده ای در ستودن رنج دل رهبر؟

بیا اینجا و به من بگو! من برای پاسخ به امام جمعه آمده ام و حرفی برای گفتن دارم! بیا گزارش بده و بگو من در مقابل رهبری سربلندم و بگو مقام معظم رهبری ما شنیدیم و اطاعت کردیم و این اقدامات را به طور ویژه انجام دادیم.

من چهره شهر را که می بینم احساس کمبود می کنم چندین روستا های ما مشکل آب دارند مثل صحرای بید مثل رود شیر و ...

امام جمعه ممسنی در ادامه گفت: آقای گنجه ای فرماندار سابق وقتی وارد این منطقه آب بخشون می شوید وضعیت مردم خوب است؟

حرف من این است در این شهرستان باید توجه بیشتری می شد باید عنایت بیشتری می شد باید خدمات بیستری می شد و نشد! اگر تمام روزنامه های کشور بنویسند من شجاعانه در تمام روزنامه ها و دادگاه ها می گویم نشد!!!

اقداماتی شد خدماتی صورت گرفت من آنها را می بینم و بخاطر آنها تشکر می کنم اما آیا این ها لبیک به فرمان رهبری بود بنده عرض می کنم کافی نبود رضایت بخش نبود و توجه ویژه به شهرستان ما نشد. وظیفه دولت مردان و مسئولین است که نگاه ویژه ای داشته باشند و این مردم را بهتر ببینند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان