کد خبر: ۳۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱

سید جواد هاشمی فرماندار ممسنی شد

سید جواد هاشمی که پیش از این فرماندار شهرستان پاسارگاد بود به عنوان فرماندار جدید ممسنی معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در آیین معارفه فرماندار جدید ممسنی با بیان اینکه معتقدیم زیرساخت اصلی کشور و نظام ما مبتنی بر فرهنگ است و بر این اساس باید درچارچوب این فرهنگ تلاش کنیم، بیان کرد: مدیران مناطق باید یک سند، دستور‌العمل و قانون پنج‌ساله برای منطقه خود تهیه کنند و شهرستان خود را در راستای سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله، برنامه‌های دولت، برنامه پنج‌ساله توسعه و مقررات موجود سوق دهند.

وی افزود: باید ایجاد احساس امنیت در مردم، رکن اصلی فعالیت‌ها باشد و اگر منابع ناامنی وجود دارد آنها را از بین ببریم چراکه این امر مانع پیشرفت می‌شود.

فیروزآبادی ادامه داد: وجود امنیت موجب جذب سرمایه و سرمایه‌گذار می‌شود و با تحقق این مهم، بیکاری از بین می‌رود و زمینه ایجاد اشتغال نیز فراهم و به تبع آن بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اضافه کرد: ناامنی موجب بازده منفی و از دست دادن سرمایه‌گذاران می‌شود و از این رو ضروری است که عوامل ناامنی را شناسایی و آنها را برطرف کنیم.

فیروزآبادی با اشاره به این که هم‌اینک با رویکرد توسعه، شهرها و استان‌های کشور در حال رقابت با یکدیگر هستند، افزود: می‌توان با بهره گرفتن از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها، بسیاری از مشکلات را حل کرد و شهرستان ممسنی نیز باید در عرصه این رقابت‌ها جایگاه خود را بازیابد.

فیروز آبادی از مسئولان شهرستان ممسنی خواست با فرمانداری تعامل داشته باشند و هدف‌ها و برنامه‌های کاملی برای پیشرفت و توسعه این شهرستان تهیه و تدوین کنند.

فرماندار جدید ممسنی نیز در این مراسم گفت: این شهرستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی برخوردار است که از عمده‌ترین آنها، نیروی انسانی دانش‌آموخته و توانمند است و می‌توان از این نیروها برای پیشرفت و توسعه این شهرستان بهره گرفت.

سید جواد هاشمی اضافه کرد: امیدواریم با تعامل سازنده و با همکاری و هماهنگی فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی این منطقه به اوج شایستگی دست یابد.

وی بیان کرد: از مسئولان این شهرستان انتظار داریم که به نحوی شایسته حافظ بیت‌المال باشند و از این منابع به صورت صحیح استفاده کنند و بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را که شاکله اصلی مدیریت است سرلوحه امور خود قرار دهند و با پرهیز از قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی، موجب پیشرفت این منطقه شوند.

در این آیین سید جواد هاشمی که پیش از این فرماندار شهرستان پاسارگاد بود به عنوان فرماندار جدید ممسنی معرفی شد.

نظرات بینندگان