کد خبر: ۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱

دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز خواستار تشکیل جلسه اضطراری سازمان کنفرانس اسلامی شد

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز طی یک نامه سرگشاده خواستار تشکیل جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی در خصوص فجایع میانمار شد.

به گزارش شیرازه شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز طی یک نامه سرگشاده خواستار تشکیل جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی در خصوص فجایع میانمار شد.

گفتنی است بسیج دانشجویی 23 مرکز آموزش عالی و غیرانتفاعی و علمی کاربردی شهر شیراز این نامه را امضا نموده اند.

متن کامل نامه به این شرح است؛


ریاست محترم سازمان همکاری اسلامی

اقدامات ضد انسانی و جنایات وحشتناک و توحش بودایی در میانمار و ریختن خون انسان های بیگناه و مسلمانان این کشور بیش از گذشته ماهیت ریا کارانه و سراسر کذب و دروغ مدعیان حقوق بشر را مشخص می کند.

با نگاه به اوضاع جهانی و ظلم و جنایاتی که این روز ها به مسلمانان می شود ثابت می کند که حقوق بشر امروز تبدیل به ابزاری در دست غرب شده تا به وسیله آن و مشروعیت دادن به آن از کانال سازمان ملل،هر جا که می خواهند راه را برای نفوذ خود باز کنند.دروغ بودن سازمان ملل متحد و قوانین و قواعد درونی آن که ادعای حقوق بشر را نیز شامل می شود در حوادث این روزهای میانمار،بیش از پیش پیدا و روشن شده است.

سکوت این روز های غرب در برابر اینگونه حوادث و عربده کشی های وی در برابر برخی دیگر از اتفاقات جهان،هر انسان آزاده ای را به یقین می رساند که آنان هر جا از مشاهده خون و خونریزی دلشان به تنگ می آید،نه برای حقوق بشر، بلکه برای هدر رفتن خون غیر مسلمانان است.

چرا برخی سران کشور های به اصطلاح اسلامی که داعیه رهبری جهان اسلام را در سر می پرورانند و با گشودن صد ها کیلومتر مرز مشترک با سوریه بروی مخالفان دولت دمشق برای شهروندان سوری دایه مهربان تر از مادر شده اند اما در مقابل کشتار مسلمانان میانمار زبان به دهان گرفته است؟

سعودی ها که ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند به همراه سایر شیوخ مفت خور حاشیه خلیج فارس میلیارد ها دلار پول و سلاح به مخالفان اسد بذل و بخشش می کنند ولی در برابر این فاجعه هولناک بشری حناق گرفته اند.

چرا مدعیان حقوق بشری که جایزه های مصلحتی صلح نوبل را یکی پس از دیگری درو می کنند خفه شده اند و زبان به کام گرفته اند؟آیا مردم بیگناه میانمار که همچنان جان و مال و ناموس شان در سکوت این خائنین،تاراج می شود،بشر نیستند و حقوقی ندارند؟

چگونه است که این جماعت اخبار کشتار نزدیک به 60 هزار نفر و تجاوز به بیش از 5 هزار زن مسلمان  در میانمار را می شنوند و کوچکترین موضعی نمی گیرند؟اما از آغاز درگیری های سوریه بیش از هزاران خبر و بیانیه و گزارش منتشر می کنند؟

از شما تقاضا داریم هر چه سریعتر با تشکیل جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی ، جهت گیری های مغرضانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی را مورد بازخواست قرار داده و همچنین شرایط جمع آوری کمک های مردمی را برای مسلمانان مظلوم میانمار فراهم نمایید، شاید از این طریق، صدای مظلومانه مسلمانان میانمار به گوش مدعیان دروغین بشر و برخی سران خود فرخته کشور های اسلامی برسد.

بسیج دانشجویی 23 مرکز آموزش عالی و غیرانتفاعی شیراز

نظرات بینندگان