کد خبر: ۳۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱

تجمع مردم‌شیراز دراعتراض به کشتار مسلمانان‌میانمار

ستاد مردمی حمایت از مسلمانان مظلوم میانماردر اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم شیراز برای شرکت در تجمع اعتراض آمیزعلیه نسل کشی مسلمانان درکشور میانمار، دعوت کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، ستاد مردمی حمایت از مسلمانان مظلوم میانماردر اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم شیراز برای شرکت در تجمع اعتراض آمیز علیه نسل کشی مسلمانان درکشور میانمار، دعوت کرد.

در بیانیه این ستاد با اشاره به برگزاری این تجمع که روز سه شنبه هفته جاری  (امروز) ساعت ۱۸ درحرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد ، عنوان شده است : شایسته است امت همیشه در صحنه و بابصیرت شیراز همگام با مستضعفان عالم فریاد هیهات من الذله را درمناره های غیرت طنین انداز کنند و یکباره دیگر وحدت و یکپاچگی خودرا به جهانیان به اثبات رسانند.



این بیانیه افزوده است: مسلمانان مظلوم کشور میانمار با چراغ سبز شمر و یزید زمان، آمریکای ملعون و اسراییل جنایتکار در میان سکوت معنی دار و بایکوت خبری و رسانه ای کشورهای مدعی حقوق بشر ، و درسایه چشمان بسته سازمان‌های ویترینی و پوشالی حقوق بشری و صلیب سرخ بین‌المللی به فجیع‌ترین حالت ،توسط دولت میانمار و فتوای حیوانی دالایی لامای به ظاهر بودایی در باطن صهیونیست ،مسلمانان را زنده زنده می سوزانند، به ناموسشان جسارت ،به فرزندانشان خیانت و به مساجد بی حرمتی می کنند.

دربیانیه این ستاد اضافه شده است: این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تمام فعالین به اصطلاح حقوق بشر یا کر شده‌اند و یا چشم خود را به روی این وقایع تاسف‌بار و ضد‌انسانی بسته‌اند و از آن مصیبت بارتراین که جهان اسلام درخاموشی نسبی بسرمیبرد و در رسالت دینی و انسانی خود دچار تردید شده است.

این بیانیه می افزاید: دردناک‌ تر از این مساله ، وضعیت حاکمان عرب است که این روزها دغدغه اصلی آنها نه کشتار مسلمین میانمار، بلکه چگونگی انحراف در بیداری اسلامی و تضعیف محور مقاومت اسلامی و برانداختن دولت سوریه است.

دراین بیانیه همچنین آمده است: امروز دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده تا با فتنه مذهبی و فرقه ای ، انتقام بیداری و آزادی‌ خواهی مسلمانان را در کشورهای اسلامی ازمردم مستضعفِ مسلمان میانمار بستاند و جزای حرکت‌های ضدصهیونیستی در مصر، تونس ، لیبی ، مراکش ، لبنان ، سوریه ، بحرین وعربستان را بر مسلمانان مظلوم میانمار(برمه) اجرا کند و اگر بنگاه‌های سخن پراکنی و مجامع بین‌المللی ساکتند تعجبی نیست.

این بیانیه می افزاید: به بدنبال این فجایع درد ناک ،بدینوسیله ضمن عرض تسلیت فاجعه مسلمانان میانمار به محضر شریف بقیه الله الاعظم (عج) و نیزعرض شکواییه به ساحت حضرتش از شدت فتنه هایی که بر پیکر اسلام و مسلمانان وارد می آید ، به استحضارشریف امت حزب الله وغیوروهمیشه در صحنه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) می رساند ، تجمع و تحصن خود جوش اعتراض آمیزی درمحکومیت این حوادث و فجایع و نیزهمدردی با مسلمانان مظلوم میانماربرگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان