کد خبر: ۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

دستگیری دو زن هنگام سرقت سیم برق!

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام 22 باند سارق سیم برق در چهار ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛سیروس سجادیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که مبارزه با سارقان، افراد سودجو و مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی فارس قرار دارد، در این راستا یکی از اولویت‌های پلیس فارس در سال جاری شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در شهرستان‌های استان است.

وی ادامه داد: به همین منظور با تشکیل چند تیم ویژه مبارزه با سارقان سیم برق، تحقیقات در این مورد آغاز، اقدامات لازم انجام و دستورات لازم به روسای پلیس آگاهی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران همزمان با انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان، از کارگاه‌های خرید ضایعات در سطح این استان به صورت مکرر سرکشی و این مراکز را کنترل کردند.

سجادیان افزود: در همین راستا 119 واحد صنفی کارگاه‌های خرید ضایعات بدون مجوز در اطراف شهر شیراز شناسایی و توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس اقدامات قانونی در مورد پلمب این اماکن صورت گرفته است و تاکنون 57 واحد پلمب شده و در این زمینه  48 تبعه خارجی غیرمجاز نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی در کنار این اقدامات موفق شدند؛ 22 باند سارق سیم برق در سطح این استان را شناسایی و منهدم کرده، 166 سارق را دستگیر و 523 سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی از آنها کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از دستگیری دو زن هنگام سرقت سیم برق در بالای ستون برق خبر داد و گفت: در عملیات انجام شده دستگیری سارقان، دو زن هنگام سرقت سیم برق در بالای ستون برق و دو سارق نیز در پوشش لباس رفتگر شهرداری دستگیر شدند.

سجادیان در پایان ضمن تاکید بر مبارزه جدی پلیس فارس با برهم زنندگان امنیت و آسایش عمومی شهروندان به این افراد سودجو هشدار داد؛ که ماموران انتظامی فارس با کسانی که درصدد تعرض به آسایش و امنیت شهروندان باشند با جدیت برخورد کرده و پس از دستگیری آنان را تحویل مقام قضایی می‌دهند تا به اشد مجازات محکوم شوند.

نظرات بینندگان