کد خبر: ۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

آزمون بزرگی برای حامیان مقاومت اسلامی روز قدس است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: روز قدس آزمون بزرگی برای حامیان مقاومت اسلامی است که در سراسر جهان اسلام این آزمون برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز قدس امسال مسلمانان با یک شعار محوری با عنوان "بیداری اسلامی نویدبخش آزادی قدس است" در راهپیمایی حضور می‌یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهمیت و حساسیت روز جهانی قدس افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر اقبال جهانی نسبت به اقدام استراتژیک امام (ره) است.

رضایی تصریح کرد: مردم ایران و مسلمانان جهان همواره با حضور گستره خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داده‌اند که تبلیغات دشمن بر آنها اثر ندارد و آنها خلاف آنچه دشمن بگوید انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز نیز همزمان با سراسر کشور روز جمعه 27 مرداد ماه راس ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز بیان کرد: مردم با تجمع در میدان امام حسین به سمت چهارراه 15 خرداد می‌روند و راهپیمایی در مسیر خیابان‌های، چهارراه خیرات، چهارراه مشیر، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب امتداد می‌یابد و به مصلای جمعه شیراز ختم می‌شود.

رضایی تصریح کرد: سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه است.

وی ادامه داد: هر سال نسبت به سال‌های گذشته حضور مردم در مراسم روز قدس گسترده‌تر و باشکوه‌تر خواهد بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: به منظور حضور گستره مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سازمان اتوبوسرانی از تمام محلات و شهرک‌ها نسبت به ایاب و ذهاب شهروندان اقدام می‌کند.

وی همچنین اضافه کرد: در طول مسیر راهپیمایی، تانکرهای آب به منظور گرفتن وضو مستقر است و با مساجد و حسینیه‌های در مسیر نیز هماهنگی شده تا مردم برای تجدید وضو به آنجا مراجعه کنند.

رضایی در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی بود که در تاریخ ثبت شده و نسل آینده از آن الهام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت برگزاری روز قدس دنیا به اهداف نژادپرستانه رژیم صهیونیستی پی برده است، گفت: امروز دنیا می‌داند رژیم صهیونیستی با اهداف نژادپرستانه خود خطری بزرگ برای عالم است.

وی تصریح کرد: اگر ما منتظران واقعی امام عصر هستیم باید توجه داشته باشیم که امام زمان (عج) نمی‌پذیرد که در گوشه‌ای از دنیا عده‌ای از انسان‌ها که مسلمان نیز هستند توسط گروهی بی‌اصالت که در نقاط مختلف عالم سرگردان بوده‌اند، ظلم و ستم را تحمل کنند.

رضایی با بیان اینکه مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس مواضع خود را به نمایش می‌گذارند، افزود: مردم ما همواره برای احقاق حق مردم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل در یوم‌الله روز قدس راهپیمایی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، تنظیف و پاکسازی مسیر راهپیمایی، تامین وسیله ایاب و ذهاب مردم از نقاط خارج شهر و شهرک‌های اطراف، تدابیر انتظامی و امنیتی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان توسط  اتحادیه انجمن‌های اسلامی عمده‌ترین برنامه‌های روز قدس را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان