کد خبر: ۳۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در فارس

دادستان شیراز گفت: با قاچاقچیان مواد مخدر در فارس با جدیت و قاطعیت برخورد می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، علی القاصی مهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محلات و مکان‌هایی که به محل خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده توسط مراجع قضایی مستندسازی شده و برخورد قاطع با عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان شیراز با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تاکید بر برخورد با مظاهر علنی فساد تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مظاهر علنی فساد و اعمال نامتعارف از قبیل توزیع سی‌دی‌های مستهجن و ... برخورد می‌شود.

وی گفت: برخورد با افرادی که لباس‌های غیرمتعارف عرضه می‌کنند، زورگیری، جرایم خشن و آدم‌ربایی نیز از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی بوده که با جدیت در حال اجراست.

القاصی مهر ادامه داد: در یک سال گذشته برخورد با جرائم خشن و خاص در شیراز قوت گرفته و برخورد جدی با سارقان مسلح و زورگیران شده که گاهی منجر به مجازات آنها در ملأعام شده است که در این میان شاهد کاهش این‌گونه جرائم هستیم.

وی گفت: با اخلالگران نظم عمومی برخورد جدی و قاطع می‌شود.

دادستان شیراز تصریح کرد: امید است با همکاری و همفکری نیروی انتظامی و شورای تامین بتوانیم امنیت درخور و شایسته مردم استان فارس را فراهم کنیم.

دادستان شیراز همچنین در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر ضرورت برخورد با متکدیان اظهار داشت: بحث تکدی‌گری از طریق نهادهای ذی‌ربط ساماندهی می‌شود اما اگر مسئله امنیتی در این راستا وجود داشته باشد ورود پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان