کد خبر: ۳۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

نشانه های روشن سقوط خط استکبار و استعمار قابل مشاهده است

اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه روز جهانی قدس، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در بیانیه ای از آحاد ملت شریف کشور اسلامیمان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند .

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

« و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین»

روزهای آمیخته با عطر دعا و طعم نیایش ماه مبارک رمضان در حالی رو به پایان است  که مردمان دیار مهر و ایمان، ایران اسلامی ، چشم در چشم سپیده در انتظار طلوع آفتاب عالمتاب عدالت حضرت بقیه الله الاعظم «عج» هستند.

هر چند باران رحمت الهی قلب‌های تشنه مؤمنان را در ماه مبارک رمضان سیراب نموده است اما توطئه‌ها و خباثت‌های هفته های اخیر اربابان سلطه در گوشه گوشه‌ی جهان اسلام قلب فرزندان غیور علی«ع» و حسین«ع» را مالامال از درد و تأثر نموده است.

از میانمار گرفته که در محاصره‌ی گرگ‌های گرسنه و چشم‌های ناپاک بوداییسم صهیونیستی، جان و مال و ناموس مسلمانان را مورد تجاوز قرار می‌دهند تا خط سرخ مقاومت در سوریه و فرزندان معنوی امام روح الله«ره» که هر روز جامی از فتنه‌ی ترکیه‌ی سکولار و عمال ملعون و خیانت‌کار و هوس باز آل خلیفه و آل سعود را به اجبار سر می‌کشد، همه و همه نشان از آن دارد که موج بیداری اسلامی در جهان سلسله‌ی اعصاب نظام سلطه و امپریالیسم جهانی را چنان مورد حمله قرار داده است که از فرط دیوانگی حاضر به انجام  هر جنایتی هستند.

راه اندازی شورش و خونریزی در سوریه برای شکستن ستون فقرات مقاومت در منطقه و کاهش ضریب نفوذپذیری ایران اسلامی با پشتیبانی مالی و لجستیکی متحد عربی-غربی ، راهکار خبیثانه ی نظام سلطه است که برای تثبیت رژیم اشغالگر قدس به آن دست یازیده‌اند.

هر چه موج بیداری اسلامی و فریاد اسلام خواهی و عدالت طلبی مسلمانان منطقه در مصر، لیبی، تونس، یمن و ... رو به تزاید می‌نهد و حلقه‌ی محاصره‌ی اسرائیل غاصب تنگ‌تر می‌شود افزایش جنایات این رژیم منحوس افزایش می‌یابد و حملات ددمنشانه و صبعانه ی بیشتری را از سوی آنان می‌توان مشاهده کرد.

رخساره های خونین کودکان فلسطینی و ضجه های دل‌خراش مادران نشانی واضح بر سفاکی پایان ناپذیر اسرائیل است.

با این وجود نشانه های روشن سقوط خط استکبار و استعمار در جهان  به رهبری آمریکا، انگلیس و اسرائیل  و نوکری عمال منطقه ای آنان قابل مشاهده است که موید سخن حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ما اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت مردم عزیز به حضور دشمن شکن و گسترده در این برهه حساس در راهپیمایی روز قدس موارد ذیل را اعلام می‌داریم:

1-      دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین و خط سرخ مقاومت از لبنان و سوریه گرفته تا مردم مظلوم بحرین وظیفه‌ی ذاتی دولت و ملت ماست و ان شاء ا.. جهادی با پایانی شیرین برای مسلمانان است و باید در راه این دفاع به حدیث مولی الموحدین تمسک بجوییم که می‌فرمایند: « ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیائه» و باید از خداوند بخواهیم تا ما را در راه حمایت از مردم مسلمان منطقه و به خصوص برادران و خواهران فلسطینی موفق بدارد.

2-      برخی اعلام نظرها و مواضع مخالف با جریان مقاومت در داخل کشور، بازی در پازل خبیثانه و فریبکارانه ی صهیونیسم بین‌الملل و عدول صریح و ناصواب از مواضع استراتژِیک نظام اسلامی محسوب می‌شود. فلذا ضمن هشدار به برخی افراد و خطوط سیاسی فاقد بصیرت اعلام می‌کنیم جامعه‌ی دانشگاهی تا آخرین نفس و تا آخرین قطره‌ی خون همگام با فرزندان مقاومت و پایداری در منطقه به مقابله‌ی اصولی خود با نظام سلطه ادامه خواهد داد.

3-      از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می‌رود در راستای اهداف مقاومت از هیچ کوششی فروگذار نکند. بی شک سوریه، فلسطین و لبنان خط قرمزهای جمهوری اسلامی در منطقه به حساب می‌آیند و هرگونه تعدی به این کشورها، تعدی به حقوق ملی ما محسوب می‌شود بنابراین کوتاهی دستگاه دیپلماسی و نهادهای ذی‌ربط در مقابله با خط سلطه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

4-      بر همه‌ی مسلمانان فرض است ضمن رصد مسائل منطقه با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای«دامت برکاته» از هیچ تلاشی برای کمک به جبهه مقاومت فروگذار نکنند.

5-      به جریان خبیث صهیونیسم جهانی  و در رأس آن‌ها رژیم سراسر فاسد اشغالگر قدس متذکر می‌شویم، تا فرزندان روح الله «ره» و سربازان خامنه ای عزیز هستند، خط مقاومت شکستنی نیست و به فضل خداوند روزهای پیروزی با شکوه مسلمانان نزدیک است انشا الله

نظرات بینندگان