کد خبر: ۳۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

جمع‌آوری و ساماندهی ضربتی متکدیان در شیراز

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز گفت: جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان به ‌ویژه اتباع خارجی متکدی در شیراز باید به صورت ضربتی انجام شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، وحید رجایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از معضلات شهر شیراز بحث آپارتمان مبله است که تبلیغات آن بر در و دیوار شهر مشاهده می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی برای برخورد با پدیده نوظهور تبلیغات آپارتمان مبله داشته‌ایم، تصریح کرد: برخوردهایی با برخی افراد فعال در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، در مدت محدودی جلو ادامه این روند را بگیریم.

وی ابراز داشت: به‌ یقین اگر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول به وظایف قانونی خود به موقع عمل کنند، بسیاری از معضلات اجتماعی را شاهد نخواهیم بود.

رجایی در ادامه با تاکید بر ضرورت ساماندهی متکدیان در شهرستان شیراز گفت: بیشتر متکدیان شهر شیراز از استان‌های مجاور و حتی کشورهایی مانند پاکستان و بنگلادش هستند که فضای شهر را آلوده کرده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز تصریح کرد: با سختی‌گیری‌های بیشتر باید شرایط را برای بروز هرگونه ناهنجاری اجتماعی از جمله تکدی‌گری در جامعه ناامن کرد.

وی از تکدی‌گری به عنوان یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی نام برد که چهره فرهنگی شهر را مخدوش می‌کند و افزود: جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان به ‌ویژه اتباع خارجی متکدی در شیراز باید به صورت ضربتی انجام شود.

رجایی در پایان شیراز را نیازمند طرحی جامع در مورد جمع‌آوری و سازماندهی متکدیان دانست و گفت: ساماندهی و برخورد با متکدیان باید به طور مستمر از طرف دستگاه‌های مسئول در این مورد برنامه‌ریزی و اقدام شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان