کد خبر: ۳۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای سروستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان سروستان در بازدید از پروژه ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای این شهر گفت: با توجه به پایان کار ساختمانی و شروع نصب تجهیزات آزمایشگاهی و بستری در این ساختمان، شاهد افتتاح این پروژه در هفته دولت خواهیم بود.  

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس فرماندار شهرستان سروستان در بازدید از پروژه ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای این شهر گفت: با توجه به پایان کار ساختمانی و شروع نصب تجهیزات آزمایشگاهی و بستری در این ساختمان، شاهد افتتاح این پروژه در هفته دولت خواهیم بود.                                          

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سروستان، هادي صنعتی ضمن بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در حال گذراندن مراحل پایانی است گفت: افتتاح بخش هایc.c.u با 4 تخت، بستری با 32 تخت، دیالیز با 2 تخت و قابلیت افزایش تا 8 تخت، بخش تالاسمی با 7 تخت، آزمایشگاه و درمانگاه تخصصی از ویژگی های این بیمارستان می باشد.

صنعتی در ادامه اظهار داشت: بیمارستان شهرستان سروستان در گذشته فاقد بخش هایc.c.u ، دیالیز و تالاسمی بوده که همه ی این موارد مدیون توجه خاص دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد به شهرستان سروستان می باشد.

وی در ادامه گفت : در این پروژه ساختمان قدیمی بیمارستان به عنوان واحد اورژانس وخدمات اورژانسی بازسازی خواهد شد که در حال طراحی و تامین اعتبار می باشد.                               

لازم به ذکر است که فرماندار به همراه مسئولین شبکه بهداشت و بیمارستان سروستان از روند اجرایی پروژه بازدید كردند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان