کد خبر: ۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

کوتاهی برخی از مسئولان را به پای نظام نگذاریم

فرماندار قیروکارزین گفت: کوتاهی برخی از مسئولان و کمبودها و مشکلات را نباید به پای اسلام و انقلاب بگذاریم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در همایش تجلیل از آزادگان این شهرستان که به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بر مبنای فقه ناب شیعه انقلابی را پایه‌گذاری کرد که ولایت به عنوان اصل آن خاری در چشم مستکبران عالم شد.

فرماندار قیروکارزین انحراف و شکست انقلاب را مهم‌ترین هدف دشمنان دانست و افزود: یکی از اقدامات استکبار در ابتدای انقلاب استفاده از نیروی نظامی به کمک دست نشانده‌های خود برای به زانو در آوردن نظام اسلامی بود که روحیه انقلابی، اطاعت از رهبری و ولایت‌پذیری مردم اجازه نداد تا دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

وی اضافه کرد: این انقلاب ثمره خون شهدا و از خودگذشتگی‌های جانبازان، آزادگان و تمام ایثارگران عرصه‌های جهاد و مبارزه است و این روحیه مقاومت و ایستادگی ضمن الگو شدن برای مستضعفان جهان، سدی در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج بی‌اعتقادی و نارضایتی میان تمام اقشار جامعه خاطرنشان کرد: باید یاد تمام کسانی را که قبل و بعد از انقلاب برای پیروزی آن جان دادند و بدون هیچ چشم‌داشتی مجاهدت کردند گرامی بداریم و این به عنوان یک اصل و ارزش در جامعه نهادینه شده و به نسل‌های آینده منتقل شود.

این مقام مسئول آزادگان را سمبل مقاومت و ایستادگی دانست و افزود: صبوری‌ مصائب و سختی‌های دوران اسارت آزادگان و ایثار و فداکاری این عزیزان هیچ‌گاه از دل و ذهن ملت غیور ایران پاک نمی‌شود.

صمدنژاد با بیان اینکه کوتاهی بعضی مسئولان و برخی کمبودها و مشکلات را نباید به پای اسلام و انقلاب گذاشت، تصریح کرد: امروز باید با صبر و استقامت در برابر تحریم‌های اقتصادی نظام سلطه و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان که با هدف برگرداندن ملت از ارزش‌ها و اعتقادات و جداکردن آنها از انقلاب صورت می‌گیرد؛ سربازی دشمن‌شناس، بصیر و فداکار برای ولایت و انقلاب باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت و ضرورت وحدت نیروهای ارزشی در برابر انحرافات، حرکت‌های منافقانه و تفرقه‌افکنی‌ها افزود: حرکت در خط رهبری یک اصل است و جانبازان، آزادگان و رزمندگان باید همچنان طلایه‌داری خود را حفظ کرده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن الگو باشند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: کوتاهی ، مسئولان ، نظام ، شیرازه
نظرات بینندگان