کد خبر: ۳۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

بازگشایی مجدد ورزشگاه موقوفه شهدای فیشور

ورزشگاه موقوفه شهر فیشور لارستان پس از سال‌ها دوباره بازگشایی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لارستان، این زمین موقوفه که با نیت ورزش توسط مرحوم حاج عزالدین راستی از ساکنان فیشور در چند دهه پیش وقف امور ورزشی شده بود، با تنظیم قرارداد اجاره به تربیت بدنی استان فارس واگذار شد تا از این پس به عنوان یک مجموعه ورزشی با نام شهدای فیشور به جوانان علاقمند به ورزش خدمات ارائه کند.

این ورزشگاه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع قرار دارد و هم‌اکنون عملیات حصارکشی آن صورت گرفته و همچنین دارای زمین فوتبال خاکی نیز است.

تمام هزینه‌های این ورزشگاه تاکنون توسط خیران و واقفان شهر فیشور پرداخت شده و اعلام کرده‌اند هر مبلغی که دولت کمک کند، خیران نیز به اندازه همان مبلغ برای توسعه ورزشگاه کمک می‌کنند.

این ورزشگاه به ‌نام پنج شهید سرافراز دوران دفاع مقدس نام‌گذاری و پس از سال‌ها به وقف بازگردانده شده است و هم‌اکنون به عنوان یک مجموعه ورزشی وقف شده و در خدمت جوانان قرار گرفته است.

بازگشایی مجدد ورزشگاه شهدای فیشور چهارشنبه اول شهریور‌ماه امسال ساعت 10 صبح با حضور مدیرکل اوقاف، مدیرکل ورزش و امور جوانان، مدیرکل روستایی و عشایری استانداری فارس، نماینده ولی فقیه در امور اهل تسنن استان فارس، فرماندار ویژه لارستان، بخشدار اوز، جمع کثیری از مردم، خیران، واقفان و جامعه ورزش جنوب استان فارس صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان