کد خبر: ۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح ساختمان دهیاری روستای دهدق آباده

به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از رؤسای ادارات، ساختمان دهیاری روستای دهدق آباده افتتاح شد.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در این مراسم فرماندار آباده طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه شهیدان رجائی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت و به بیان مطالبی پیرامون عملکرد دولت در روستاها پرداخت.

محمدجواد عسکری گفت: انقلاب اسلامی ما براساس قوانین و مقررات اسلامی و با بهره‌گیری از شیوه حکومتی حضرت علی (ع) و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و حضور آگاهانه و حمایت‌های مردمی در کشور بنا شده است.

این مسئول اضافه کرد: اگر چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امکانات قابل توجه و خدمات خوبی در سطح روستاها و شهرها ارائه شده است اما هنوز برخی مشکلات وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همت مسئولان بتوانیم آنها را مرتفع کنیم. 

فرماندار آباده وظیفه خود و تمام مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: قرار گرفتن در پست مدیریتی فرصتی است که باید مغتنم شمرد و از آن برای خدمتگزاری جهادگونه و صادقانه به مردم بهره برد.

وی تصریح کرد: مسئولان مشکلات روستاها را جدی بگیرند.

ساختمان دهیاری روستای دهدق در زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیربنای 100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان