کد خبر: ۳۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

تمام خدمتگزاران نظام سرباز ولایت هستند

فرماندار قیروکارزین گفت: شهادت دولتمردان نشان می‌دهد که تمام خدمتگزاران در هر لباسی سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، محمدجواد صمدنژاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان که با حضور مسئولان محلی و بسیجیان این شهرستان در گرامیداشت هفته دولت در سپاه ناحیه قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: در کشور ما هفته دولت با شهادت دولتمردان همراه شده و این نشان می‌دهد که تمام خدمتگزاران در هر لباسی سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار قیروکارزین فلسفه برگزاری این صبح‌گاه مشترک در هفته دولت را افزایش بصیرت و آگاهی مسئولان دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف مسئولان از مسیر انقلاب و تخریب نیروهای ارزشی و همچنین ایجاد نارضایتی در مردم نسبت به مسئولان و نظام انجام می‌دهد، باید تمام خدمتگزاران نظام گوش به فرمان رهبری با روحیه‌ای بسیجی هوشیار و آگاه باشند.

صمدنژاد اضافه کرد: دو ویژگی اساسی که نیروهای ارزشمند برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم باید از آن به خوبی برخوردار باشند، تخصص و تعهد است که همگی باید آنها را در خود پرورش دهیم.

فرماندار قیروکارزین شهیدان رجایی و باهنر را نمونه بارز یک خدمتگزار واقعی در نظام اسلامی و الگویی صحیح برای مسئولان و کارکنان دولت دانست و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل استقامت، استمرار در خدمت، تلاش مضاعف، دینداری و ولایت‌مداری یک الگو و نمونه برای فعالان عرصه‌های دولتی هستند.

به گزارش فارس، این مراسم با اجرای تشریفات ویژه نظامی همراه بود و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و همچنین افزایش بصیرت و آگاهی و توجه هرچه بیشتر و دقیق‌تر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان