کد خبر: ۳۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی فارس برگزار می شود

 رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: انتخابات هیات مدیره این سازمان سه شنبه 14 شهریورماه جاری همزمان با سراسر كشور در این استان برگزارمی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،مهندس سید محسن معین، شنبه درنشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: در این دوره از انتخابات، 15 هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، 13 نفر را به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند كرد.

وی ادامه داد: هفت نفر از این 13 نفر از گروه عمران، سه نفر از گروه مكانیك و برق و سه نفر نیز از رشته معماری و شهرسازی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

معین گفت: دراین دوره از انتخابات، 96 نفر ثبت نام كرده اند كه 15هزارعضو سازمان نظام مهندسی فارس می توانند از میان این افراد 13 نفر را به عنوان هیات مدیره سازمان انتخاب خواهند كرد.

او اضافه كرد: این انتخابات ساعت هشت صبح روز سه شننبه 14 شهریورماه جاری در تالار احسان و هتل هما شیراز برگزارخواهد شد.

نایب رییس دوم سازمان نظام مهندسی فارس با اشاره به كناره گیری سه نفر از اعضای هیات رییسه كنونی سازمان برای شركت درانتخابات پیش رو گفت: این اقدام با این تفكركه هرسازمان و نهادی نیاز به دمیدن هوای تازه و حضور نیروهای جدید و تازه نفس دارد ، صورت گرفته است.

دكترمحمدكاظم معمار ضیاء، هیات مدیره فعلی نظام مهندسی فارس را مجموعه ای هماهنگ، همدل و همراه دانست و افزود: همه اعضا طی این مدت تلاش كردند تا با رعایت محدودیت ها و مسوولیت های یكدیگربه پیش برد اهداف و برنامه ها كمك كنند.

بازرس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس هم اظهار داشت: اعضای فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی به طور منظم در 95 درصد جلسات هیات رییسه شركت كرده اند و تمام مصوبات نظام مهندسی نیز برابر قانون و مقررات بوده است

مهندس قاسم معمارپور افزود: یكی از اقدامات هیات مدیره ، راه اندازی دفاترنمایندگی سازمان درشهرستان های استان بود و تاكنون در19 شهرستان استان از جمله، آباده، نی ریز، فیروزآباد، اقلید، قیر و كارزین، گراش، نورآباد و ممسنی، فسا و جهرم این دفاتر راه اندازی شده و به زودی شاهد راه اندازی بیستمین دفتر شهرستانی در این استان خواهیم بود.

او اضافه كرد: بخشی از كارها و فعالیت های سازمان نظام مهندسی توسط این دفاتردرشهرستان ها ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان