کد خبر: ۳۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱

پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی بنگستان به بهره‌برداری رسید

پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی و روستای بنگستان سپیدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در ابتدای ورود به شهرستان سپیدان، با حضور در گلزار شهدای روستای شیخ عبود ضمن ادای احترام به ارواح پاک مطهر شهدای این منطقه، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای کشورهای غربی خطرساز شد زیرا آن‌ها دیگر در کشور، جایی برای غارت منابع از جمله نفت نداشتند.

کمال فیروزآبادی با بیان اینکه شعار استقلال به معنی خودکفایی و استفاده‌کردن از منابع به نفع مصالح کشور و مردم است، تصریح کرد: اگر نظام‌های مختلف از جمله سرمایه‌داری، لیبرالیستی و کمونیستی را مورد بررسی قرار دهیم می‌بینیم پایان این نظام‌ها به کجا ختم شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس تولد نظام جمهوری اسلامی در دنیا را نظام جدیدی که حرف‌های تازه‌ای در اقتصاد و سیاست برای گفتن داشت برشمرد و تصریح کرد: هر چه از عمر این نظام مقدس می‌گذرد نتایج با ارزش این شعار برای جهان مشخص‌تر می‌شود.

فیروزآبادی گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند کشور را اداره کند.

وی نظام جمهوری اسلامی را نظامی که از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضرت امام (ره) آن را بنیان گذاشت برشمرد و خاطرنشان کرد: این نظام مقدس بیش از 30 سال است که مانند ستاره در آسمان می‌درخشد و الهام‌بخش تمام افرادی شده است که دلشان برای جوامع خود می‌سوزد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران در بخش‌های گوناگون تصریح کرد: اهمیت کسب علم و دانش و پیشرفت‌های علمی برای مردم ایران در جهان بر کسی پوشیده نیست و دستیابی به قله‌های دانش توسط دانشمندان کشور حاصل این امر است.

فیروزآبادی اهمیت وجود ظرفیت‌های علمی و دانشمندان در کشور را برتر از وجود منابع نفت و گاز برشمرد و ادامه داد: اگر بدون برنامه‌ریزی در کشور کار شود به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته لطمه وارد می‌شود و مردم و مسئولان باید برای اهدافی که برای پیشرفت کشور ترسیم شده است، تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دولت باید زیرساخت‌ها را برای امر سرمایه‌گذاری مهیا کند و خود به عنوان سرمایه‌گذار وارد این عرصه نشود و به یقین باید سرمایه‌گذار مورد حمایت قرار گیرد تا با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاری صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در کشور گفت: در افق 1404 باید استان فارس و شهرستان‌های تابعه وضعیت خود را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی تعریف کرده و با یک برنامه راهبردی به اهداف مورد نظر دست یابند و مسیر خود را مشخص کنند و پس از مطالعه به طرح جامع می‌رسیم که یک پله قبل از طرح راهبردی است.

فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری‌ها با مطالعه انجام نشود پس از مدتی دچار ضرر و نقصان می‌شویم.

افتتاح مجموعه آبرسانی شهدای دهستان کوشک هزار با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 129 میلیون ریال، پروژه آبرسانی شهرک صنعتی بنگستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی و روستای بنگستان به طول 2 هزار و 300 متر با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال و بلوار دو کیلومتری رفت و برگشت (بلوار دانشگاه آزاد اسلامی بیضا) با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در سفر به شهرستان سپیدان به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی و روستای بنگستان سپیدان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان