کد خبر: ۳۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱

شیراز میزبان چهارمین جشنواره بین المللی مقاومت اسلامی شد

در پایان سومین اجلاس و جشنواره بین المللی مقاومت اسلامی نیز شهر شیراز به عنوان میزبان بعدی این اجلاس انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایلنا،برگزیدگان سومین کنفرانس و جشنواره مقاومت اسلامی با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان کشور معرفی شدند.

برگزیدگان این جشنواره در محورهای علمی، ادبی و هنری آثار خود را به این جشنواره ارائه نمودند. هیات داوران جشنواره مقاومت اسلامی، حسنا محمد‌زاده، سارا سادات باختر و مطهره عباسیان را به عنوان نفرات اول تا سوم در بخش شعر معرفی کرد.

این هیات محمد حسن ابوحمزه و مریم محمدی را به عنوان نفرات دوم و سوم در بخش داستان کوتاه معرفی کرد و کسی را شایسته عنوان اول ندانست. در بخش پوستر نیز عبدالرحمان مجرد و علیرضا ممیز‌زاده به طور مشترک به عنوان اول و نرگس حاتمی موحد و محمد صادق حیدری به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند.

هیات داوران جشنواره مقاومت اسلامی در بخش کاریکاتور فواد عیاش از کشور فلسطین، آرگوس ویندودو از اندونزی و فادی ابوحسان از سوریه را به عنوان نفرات بر‌تر شناخت.

در این جشنواره ساچین مودگکار از هند، ماریون آورامسکو از رومانی و سید محمد صادق حسینی به عنوان نفرات اول تا سوم بخش عکس معرفی شدند. در بخش مقاله نیز حسین آجرلو، بهادر صادقی و مهدی امیری عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین از سوی هیات داوران جشنواره از رضا حمزوی‌زاده، سید مهدی موسوی و مجتبی رضایی در بخش فعالیت‌های بشر دوستانه قدردانی شد.

هیات داوران این جشنواره در بخش برگزیدگان ویژه نیز اصغر افتخاری، جلال دهقانی فیروز آبادی و علیرضا خواجه سروی را شایسته قدردانی دانست و از زحمات مهدی ذوالفقاری در تهیه کتاب جشنواره تجلیل کرد.

جشنواره مقاومت اسلامی همچنین دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان چهره مقاومت معرفی و از خانواده شهید احمدی مقدم تجلیل کرد. در پایان سومین اجلاس و جشنواره بین المللی مقاومت اسلامی نیز شهر شیراز به عنوان میزبان بعدی این اجلاس انتخاب و معرفی شد.

نظرات بینندگان