کد خبر: ۳۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱

ساخت تله فیلم سین نهم در صدا وسیمای فارس

درراستای بومی سازی تولیدات صدا و سیمای مرکز فارس تله فیلم \"سین نهم\" درراه است.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،داستان این تله فیلم از آنجا آغاز می شود که یک خانواده شیرازی به نام خانواده آقای مجید مسروری در تلاش وتکاپوی اسباب کشی قبل از آغاز سال، با مهمانانی مواجه می شوند که از تهران به آهنگ دید وبازدیدعید وسیر وسیاحت به شیراز آمده اند، درگیریهای ذهنی این خانواده شیرازی بر جذابیت این تله فیلم می افزاید.

از طرفی اسباب کشی وخانه تکانی شب عید که مشغله ی اصلی همه خانواده هاست از سوی دیگر آمدن میهمان که در دیدگاه مردم فارس وشیرازیها حبیب خداست و میهمان نوازی ویژگی برجسته ی این مردم است. رفتارهای این خانواده که در نهایت میهمان را برهمه دغدغه های خود برتری می دهند وبهره برداری تهیه کننده از طنز موقعیت که در اینگونه تعارضهای رفتاری بروز می کند کاررا جذاب وشیرین می سازد.

علاوه براین، جایگاه تاریخی وموقعیت فرهنگی فارس نیز در این تله فیلم نشان داده می شود همچنان که به آداب ورسوم وشخصیت سرشار از عاطفه ودوست داشتنی وذوق واستعداد شیرازی ها اشاره ای گذرا می شود.

چالشهایی که خانواده مجید مسروری در این موقعیت باآن مواجه است از همان گونه ای است که ما همگی، کم یا زیاد در اینگونه موقعیتها با آن مواجه می شویم.

نمایش صادقانه رفتارهای اجتماعی ،هماهنگی وهمراهی اعضای خانواده وانسجام خانوادگی، دغدغه ها ی مشترک وگاه متناقص ودرگیریهای درونی که دراین گونه موقعیت ها ناگزیر پیش می آید بر دلنشینی این کار تلویزیونی می افزاید.

عوامل سازنده تله فیلم تلویزیونی سین نهم عبارتند از:

تهیه کننده وکارگردان: سید اشرف طباطبایی

نویسنده: ایمان افشاریان

مدیرتولید: منصور امامی

مدیرتصویربرداری: سینا کرمانی زاده

گریم: عباس افشاریان

مونتاژ: سید مسلم طباطبایی

طراح صحنه:ایمان افشاریان،سیمین فرخ احمدی

طراح لباس: سوده شرحی

بازیگران: ایمان افشاریان، افشین رضایی، سارا کریمی، محبوبه یزدانی، وحید قوهستانی، قاسم امین بیطرف، مهدی بحری، حلما زهتاب زاده، اردلان افشاریان و عرفان کوهستانی

نظرات بینندگان