کد خبر: ۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

حمایت و کمک به خانواده زندانیان توفیقی الهی است

فرماندار شیراز گفت: هرگونه حمایت و کمک به خانواده زندانیان توفیقی الهی بوده و اعضای انجمن و خیرینی که در این مسیر گام بر می‌دارند باید قدر و منزلت این توفیق که خداوند نصیب آنان کرده است را بدانند.

به گزارش شیرازه به قل از فارس، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان هرگونه فعالیت خیرخواهانه در این مرکز حمایتی در راستای کاهش آسیب زندان‌ها و جامعه را مؤثر دانست و اظهار داشت: هرگونه حمایت و کمک به خانواده زندانیان توفیقی الهی بوده و اعضای انجمن و خیرینی که در این مسیر گام بر می‌دارند باید قدر و منزلت این توفیق که خداوند نصیب آنان کرده است را بدانند.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر کمک‌های خیران باید درصدد فعالیت‌های درآمدزایی پایدار برای افزایش توان مالی انجمن به منظور حمایت از خانواده زندانیان باشد.

وی همچنین آمادگی فرمانداری را برای هرگونه همکاری با انجمن حمایت از زندانیان شیراز اعلام و تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان نقش و تأثیر بسزایی در حمایت‌های مالی و معنوی به صورت هدفمند دارد و با تکیه بر خودکفایی و اشتغال‌آفرینی خانواده مددجویان به همراه بسترسازی محیطی سالم توأم با آرامش روحی و به‌کارگیری تمهیدات و راهکارهای لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

زرین‌‌کلاه تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و متولی باید به گونه‌ای در مباحث اجتماعی و مشکلات فرهنگی در سطح جامعه برنامه‌ریزی کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

محمد قربانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز ارائه کرد.

 

همچنین مدیر کمیته امداد شیراز نیز گزارشی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز حمایتی به خانواده زندانیان زیر‌پوشش ارائه داد.

به گزارش فارس، فرماندار شیراز و هیئت همراه با حضور مدیرکل زندان‌های فارس از اندرزگاه‌های زندان مرکزی شیراز بازدید و از نزدیک مشکلات را بررسی کردند.

 

نظرات بینندگان