کد خبر: ۳۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

هنرمند بسیجی جهرمی نفر برتر جشنواره کاریکاتور خوب و بد

جشنواره کاریکاتور استانی کشوری شهرستان شبستر (آذربایجان غربی) با موضوع \" خوب وبد\"  برگزیدگان خود راشناخت.

به گزارش شیرازه به نقل از جهرم تبصیر ، در این جشنواره محمد حسین اکبریهنرمند بسیجی جهرمی موفق شد جایزه ویژه بخش میهمان (کشوری) این جشنواره را از آن خود کند.

گفتنی است در این جشنواره بیش از 100هنرمند با بیش از 330 اثر به رقابت پرداختند.

آیین اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه در شهرستان شبستر برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "ابولفضل اللهوردیان" اظهار داشت: در بخش اصلی این جشنواره "مهدیه صباغ کار" از تبریز به عنوان نفر اول، "هاله صدرالدینی" از تبریز به عنوان نفر دوم و "سمن قزوینی" از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند و جوایز ویژه این بخش نیز به "سعید داوری"، "داود دلدار"، "حامد نباهت"، "محمد سعید مونسی"، "نعیمه نیکورای"، "رامین خرسندی"، "حسین ابوالفتح زاده کمالی" و " سارا والانیا" اهدا شد.

وی افزود: همچنین جوایز ویژه بخش خردسالان به "امید رضا بهفروز" از تبریز، " لیلا حاجی شیخی" از تبریز، "مهدیه قائمی"  از اسکو، "سید حسام الدین محفوظی" از میانه و "افرا فرح وش" از تبریز تعلق گرفت.

اللهوردیان گفت: جوایز ویژه بخش میهمان(کشوری) به" محسن ظریفیان" از تهران، "عباس ناصری" از بجنورد،‌ " حمید صوفی" از تهران، " عابدین محمدی" از کرمانشاه، " محمود نظری" از همدان، "مبارکه فلاحی" از قم، "بابک ولی پور گودرزی" از  کرج، " شهرام رضایی" از اردبیل و " محمد حسین اکبری" از جهرم اهدا شد.

اللهوردیان  گفت: این مسابقه با هدف تولید آثار مبتنی بر ارزشهای اجتماعی  و همچنین شناخت استعدادهای بالقوه هنری هنرمندان استان و به فعلیت رساندن آن برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر گفت: این جشنواره در سه بخش استانی،کشوری(میهمان) وبخش خرسالان برگزار شد و پس از توزیع فراخوان 364 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران 91 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافته و 26 اثر به عنوان آثار برگزیده در سه بخش یاد شده معرفی شدند.

وی تاکید کرد: این جشنواره اولین جشنواره در سطح کشور است که بصورت استانی و کشوری برگزار گردیده وآثار هنرمندان در دو بخش استان و کشور بصورت جداگانه داوری گردید.


انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان