کد خبر: ۳۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱

بازگشت رونق به بورس فارس

مدیر تالار بورس منطقه‌ای فارس با بیان اینکه این هفته بورس فارس با رونق خوبی همراه بود گفت: در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس 24 میلیون و 66 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 90 میلیارد ریال مبادله شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس کرشمه ترابیان امروز  اظهار داشت: 49 درصد معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به 149 شرکت است.

وی ادامه داد: در این دوره در مجموع 952 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 74 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

ترابیان با بیان اینکه در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سیمان مازندران، پالایش نفت بندرعباس و ایران خودرو با بیشترین اقبال برای خرید مواجه بودند، افزود: همچنین سهام شرکت‌های سیمان مازندران، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی زاگرس با بیشترین تقاضای فروش روبه‌رو شدند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته سهام شرکت‌های سیمان مازندران، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های سیمان مازندران، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

به گزارش فارس، در عین حال کم رونقی خرید و فروش در بازار ارز و سکه اما بورس فارس با رونق خرید و فروش سهام رو‌به‌رو بوده است و در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای فارس نیز 15 میلیون و 31 هزار سهم  و حق تقدم به ارزش 33 میلیارد ریال مبادله شد بود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: بازگشت ، رونق ، بورس ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان