کد خبر: ۳۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

لغو نخستین بازی خانگی لطمه بزرگی بود

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: لغو نخستین بازی خانگی لطمه بزرگی برای این تیم در ابتدای فصل بود.

به گزارش شیرازه ،حیدرعلی کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سازمان لیگ دسته اول (جام آزادگان) بدون هیچ مکاتبه و اطلاع قبلی بازی برق شیراز را در هفته نخست مقابل نیروی زمینی تهران لغو کرد.

وی تصریح کرد: باشگاه برق شیراز تمام مدارک و مستندات لازم برای شرکت در مسابقات را سه‌شنبه گذشته توسط سرپرست تیم به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است و هیچ کمبودی در پرونده وجود ندارد.

کامیاب ادامه داد: باشگاه برق از لغو این بازی متضرر شده است و ادعای خسارت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز افزود: علت لغو این بازی مربوط به نفرستادن قرارداد معاوضه باشگاه استیل آذین و برق شیراز توسط هیئت فوتبال استان تهران به فدراسیون فوتبال است.

کامیاب درباره احتمال رقم خوردن نتیجه سه بر صفر این بازی به سود حریف با حکم کمیته انضباطی اظهار کرد: به هیچ وجه چنین چیزی مطرح نیست چرا که  فدراسیون تیم برق شیراز را در قرعه‌کشی رقابت‌ها شرکت داده است و هیچ مشکل حقوقی از این لحاظ وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم اردوی آمادگی پیش از بازی را برگزار و باشگاه نیز شرایط میزبانی را فراهم کرده بود که فدراسیون در آخرین لحظات بازی را لغو کرد.

وی با انتقاد از رئیس سازمان لیگ دسته یک فوتبال تصریح کرد: تیم برق نخستین سال واگذاری به بخش خصوصی را تجربه می‌کند و فدراسیون باید حمایت بیشتری از سرمایه‌گذاران در این بخش انجام دهد نه اینکه در کار ما خلل وارد کند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز در پایان گفت: بازی بعدی ما 30 شهریور‌ماه جاری برابر مس رفسنجان است و تمرینات تیم برای این بازی پیگیری می‌شود.

 

نظرات بینندگان