کد خبر: ۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

بیانیه بسیج دانشجویی خرامه در محکومیت فیلم توهین آمیز

بسیج دانشجویی شهرستان خرامه در بیانیه ای ساخت و انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه ،

متن بیانیه بدین شرح است :

بار دیگر حیوانات دست پرورده ی اندیشه ی منحط و بی روح غرب ، در میدان نبرد صلیبی سیاستمداران لامذهب خود ، پرده ی وقاحت را دریدند و حرمت شریف ترین انسانهای تاریخ و بزرگترین معلم بشریت را هتک کردند و مسلمانان سراسر جهان را داغدار نمودند.

این اقدام ناشایست و ناگوار در سنت فرهنگی – سیاسی آمریکایی و صهیونستی مرسوم شده است.چرا که دشمنان تحمل فرهنگ ها و آیین های دینی را ندارند و دست به توهین وتخریب فرهنگ های دینی می زنند و ساخت این فیلم جسارت دیگری از جانب صهیونیست ها در سایه حمایت سردمداران نظام سرمایه داری به آنان خواهد شد که نمونه ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مصر و لیبی تجلی یافت .

آزادگان جهان شاهدند در کشوری که دولتمردانشان خود را منادی آزادی و حقوق بشر می دانند و به بهانه ایجاد آزادی و آرامش به نقاط مختلف دنیا لشکر کشی می نمایند حقوق بیش از یک میلیارد مسلمان  رعایت نمی شود و اعتقادات آنان به سخره گرفته شده و احساسات و عواطف آنان جریحه دار می گردد.

استکبار جهانی و صهیونیسم در پی شکست تحقیر آمیز خود در طرح های سیاسی و نظامی اکنون سعی در انحراف افکار عمومی داشته تا شاید بتوانند سیاست های ننگین و شوم خود را استمرار بخشند ، در این زمان که پایه های کاخ کفر و باطل بیش از گذشته لرزان و سست شده ، کاری جز توسل به هتاکی و توهین به مقدسات از شیاطین ساخته نیست .

این حرکات با توجه به گسترش بیداری اسلامی در کشورها ، مطمئنا دیگر با سکوت افراد آزادی خواه مواجه نخواهد بود و همان طوری که مردم در مصر و لیبی نشان دادند در کوتاه ترین زمان مشت محکمی بر دهان عوامل و حامیان این اقدام خواهند زد.

بسیج دانشجویی شهرستان خرامه ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" ، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای " مدظله العالی " ، از ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور شهرستان خرامه می خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت ، این واقعه جسارت آمیز را محکوم کرده و همچنین از مجامع بین المللی می خواهیم این اقدام و توهین قبیح به پیامبر مسلمین را محکوم کنند. " ومکروا مکر الله و الله خیر الماکرین "

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرامه

 

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان