کد خبر: ۳۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

بیانیه طلاب خواهر پایگاه مقاومت الزهرا(س) درباره فیلم موهن

در این بیانیه در محكومیت اقدام موهن علیه پیامبر اكرم(ص) آمده است:این جنایت بزرگ و غیر قابل بخشش یک بار دیگر نقاب از چهره ی مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر کفار زدود و سیمای پلید و شرارت بار آنان را به جهانیان نمایاند.

به گزارش شیرازه به نقل از سخن فارس بار دیگر دست خبیث و جنایت کار شیاطین بزرگ آمریکایی و صهیونیستی به اقدامی نفرت انگیز و تاسف بار در جهان اسلام آلوده گشت.

آری!در این ایام ، دگر باره قلب نازنین مهدی فاطمه(عج) و میلیون ها مسلمان در سراسر گیتی در غم بزرگ اهانت به ساحت مقدس پیامبر  اسلام(ص) آن اسوه حسنه و نمونه یک انسان کامل به درد آمده است.

این جنایت بزرگ و غیر قابل بخشش یک بار دیگر نقاب از چهره ی مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر کفار زدود و سیمای پلید و شرارت بار آنان را به جهانیان نمایاند.

اما باید سران استکبار جهانی بالاخض دولتمردان آمریکایی-صهیونیستی بدانند که با این اقدامات زشت و ننگین خود نمی توانند در مقابل رشد روزافزون حرکت بیداری اسلامی و تمایلات مردم دنیا در گرایش به دین مبین اسلام کاری از پیش برد ، بلکه چهره  تابناک و نورانی اسلام را پیش از گذشته بر همگان روشن تر خواهند ساخت.

از این رو طلاب خواهر پایگاه مقاومت الزهرا(س) شیراز این اقدام موهن و شنیع را شدیدا محکوم کرده و خواهان مجازات عاملان این جنایت بزرگ می باشد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان