کد خبر: ۳۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

سام باسیل “رشیدی مطلق” آمریکایی

سام باسیل شاید ناشناس باشد اما مانند رشیدی مطلق آغاز نابود ظلم شد.

۱۹به گزارش شیرازه به نقل از بوتیا  دی ۱۳۵۶ مردم قم را برای دفاع از ولی زمان‎شان به خیابان ها آمدند تا با خون خود موتور بزرگ‎ترین انقلاب قرن را روشن کنند. انقلابی که در ۲۲ بهمن ۵۷ به ایستگاه پیروزی رسید و در ۹ دی ۸۸ نیز مردم ایران در مقیاسی گسترده به قاعده‎ی میلیون ها میلیون نفر در حمایت از دین و آیین به میدان آمدند و آتش فتنه را در کام فتنه افروزان فرونشاندند و نشان دادند که پس از ۳۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز هم حافظ و پاسدار آن هستند و این شد الگویی برای مسلمانانی که بیداری اسلامی را در سال های بعدش رقم زدند.

۱۹ دی نتیجه یک قلم به دست مزدور به نام مستعار “احمد رشیدی مطلق” رقم خورد. مهم نیست که رشیدی مطلق که بود؟ مهم این بود که رژیم سفاک پهلوی که دین ستیزی در تار و پود وجودش تنیده شده بود، آن‎چنان مخش تعطیل شده بود که فکر می کرد با توهین مستقیم به ساحت مرجعیت می تواند کار را تمام کند و شد آنچه شد. اربعین های شهدای ۱۹دی و بعد اربعین اربعین شهدای اربعین تا ۲۲ بهمن ۵۷٫

حالا بعد از گذشت سالها ، ظاهراً دست احمد رشیدی مطلق این بار از آستین اربابان شاه بیرون آمده است  و درس عبرت ناگرفته ها از انقلاب اسلامی، بار دیگر به میدان آمده اند. ظاهرا در تقدیر انقلاب های منطقه نیز رشیدی مطلق هایی از نوع آمریکایی-صهیونیستی  مقرر است تا این بار تومار اربابان دیکتاتورها به هم پیچیده شود.

وقتی فیلم موهن در فضای اینترنت پخش شد، دل میلیون ها مسلمان شکست و قلبشان به درد آمد. دشمن  با اشتباه خود خشم فرو خفته مسلمانان از سالها ستم را به غلیان انداخت.

مشکل  آن یک درصدی‎ها این است که گوش ها و چشم هایش را بسته اند تا آن جنبش ۹۹ درصدی را نبیند و دائماً به هم می گویند جامعه جهانی! یک سال است که نمی خواهند ببینند. حتی سیلی ۲۲بهمن مصر هم آنها را بیدار نکرد. تو گویی توّهم صفت مشترک همه آن شیطان صفتان است.

امروز این جبهه یک درصدی های متوهم گستره ای به وسعت از سروش تا سام باسیل و از جورج سورس تا رابرت مرداک یافته است که در آن cnn , bbc , api , rueters ,… را به‌راحتی می توان دید که همه در زیر بیرق فراماسونر ها اجتماع یافته اند؛ آن هم حول محور مبارزه با پیامبر اعظم. همان که رحما علی المومنین و اشدا علی کفار است.

ای دشمن! اگر می خواستی دل ما را بشکنی بدان که موفق شدی. اما بدان که تا آخر ما پیرو محمد خواهیم بود و بر آرمانش خواهیم ایستاد. اما ظاهراً شما دچار ضعف حافظه و فراموشی شده اید و ظاهراً فراموش کرده اید که ما موجیم که آرامش ما عدم ماست.

به فرموده امام عزیزمان “این قرن- به خواست خداوند قادر -قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است.” و امروز مقدمات تحقق این پیش بینی حکیمانه آن بت شکن قرن در مقابل چشمان ما در حال رقم خوردن است. امریکا دیگر امریکا نیست و جهان امروز در حال گذار به عالم جدید است. به تعبیر دیده بان بیدار انقلاب: “دنیا در حال یک پیچ تاریخى است. ملت عزیز ما، ملت‌هاى مسلمان، امت عظیم اسلامى، می‌توانند نقش ایفا کنند. اینجاست که اسلام، تعالیم اسلام، روش اسلام به کار نیاز مردم دنیا مى‌آید؛ و اینجاست که نظام جمهورى اسلامى می‌تواند الگو بودن خودش را براى همه‌ى مردم دنیا اثبات کند.”

تمام تلاش امروز دشمن برای این است تا ایران از ایفای نقش بی بدیل خود در این پیچ تاریخی و گذار سرنوشت ساز باز بماند، لذا سعی می کند با برانگیختن لشگری از قلم به مزدان و فیلمسازان خود با سیاه نمایی از مسلمانان و ترسیم چنان فضای تیره ای از کشورهای اسلامی؛ روح امید و مبارزه و تلاش را در وجود امت های اسلامی بخشکاند. امثال سام باسیل و تری جونز اکنون پیاده نظام چنین جبهه ای هستند. اما بدان”این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال می‏کنند ما امروز در شرایط شِعب ابى‌طالبیم. این‌جور نیست. ما امروز در شرایط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرایط بدر و خیبریم. ما در شرایطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است.”

امروز ملت و تاریخ ایران مدیون قول سدید و ثبات قدم و درایت و بصیرت سید علی حسینی خامنه‎ای است. ایرانیان و جهانیان با چشم خود شاهد تحقق پیش بینی های او در عرصه جهانی اند. همان طور که پیش بینی های روح الله بت شکن یک به یک محقق شد.

 انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان