کد خبر: ۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

به جای پاداش دادن ما را بوسیدند!

یکی از مسئولان استان بعد از بازی با داماش به من گفت اجازه بدهید شما را ببوسم! اگر آقایان نمی‌خواهند به تیم کمک کنند بهتر است با مردم رو راست باشند و قول ندهند.

به گزارش شیرازه جعفر جعفری در گفتگو با مهر در خصوص پیروزی پر گل تیم فجر برابر داماش تصریح کرد: بازیکنان فجر از همان دقایق اول بازی هجومی بازی کردند و اجازه نفس کشیدن به تیم داماش ندادند. خوشبختانه تمام توپ‌های ما به گل رفت و توانستیم با شش گل پیروز شویم ولی این بازی دیگر تمام شده است و باید به فکر مسابقه بعدی باشیم.

وی درباره بازی با استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما هم از نظر روحی و هم از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد و با این شرایط مناسب برابر استقلال قرار می‌گیریم. آنها تیم بزرگ و پر ستاره‌ای هستند ولی ما هم به دنبال کسب حداکثر امتیاز از این بازی هستیم.

مدیرعامل باشگاه فجر در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد از بد قولی مسئولان استان فارس برای کمک به این باشگاه تاکید کرد: آقایان فعلا امروز و فردا می‌کنند ولی خبر ندارند خودشان را سر کار گذاشته‌اند. پیگیری‌های ما دیگر نتیجه‌ای ندارد. البته مسئولان سپاه فجر و هیات فوتبال با ما همکاری کرده‌اند ولی سایر آقایان به قول خود عمل نکرده‌اند.

جعفری یادآور شد: حتی وقتی که شش گل به داماش زدیم این آقایان پاداشی به بازیکنان ما ندادند. فقط یکی از مسئولان استان بعد از بازی با داماش به من گفت اجازه بدهید شما را ببوسم! اگر آقایان نمی‌خواهند به تیم کمک کنند بهتر است با مردم رو راست باشند و قول ندهند.

تیم فوتبال فجر سپاسی روز شنبه و در هشتمین مسابقه خود در لیگ برتر موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر یک داماش را شکست بدهد. فجر در بازی بعدی خود در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است.

نظرات بینندگان